.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28648 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.

We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.

Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.

Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.

Groetjes,
Alex

Welke optie moet worden toegevoegd aan de Simyo app?


235 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi pacorob,

Nu heb ik snel navraag kunnen doen voor je en ik begreep dat het al op de planning stond. Ze waren er dus al mee bezig om de app compatible te maken voor iPad's 🙂 Hoe lang dit vervolgens nog duurt, durf ik je nog niet te zeggen.
Badge
Op de website versie van Mijn Simyo kan ik wel de huidige maand bekijken, maar op de App niet?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Nokkeja,

Welkom terug op ons forum:)

Op de app kun je ook je verbruik van de huidige maand bekijken. Net zoals via Mijn Simyo. Duidt jij op één van de opties in de poll van hierboven? Die gaat namelijk over de kosten van je verbruik. Of heb je problemen met de huidige app op je toestel😕
Badge
Ik bedoel inderdaad de kosten van je verbruik van de huidige maand. Ik vind het fijn de kosten te kunnen zien voordat ik mijn factuur krijg :).
Helaas kan ik dit op de app niet vinden.....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Nokkeja,

Zo te zien heeft -Ruud je vraag niet helemaal goed begrepen, maar dat kan gebeuren! Het is inderdaad niet mogelijk om je verbruikskosten via de app te bekijken. Het lijkt me slim om hier op te stemmen in de poll (als je dit nog niet hebt gedaan), zodat de ontwikkelaars zien dat dit toch een gewenste functie is! Zoals ik heb begrepen is dit een uitdagende opgave, maar volgens mij is er veel vraag naar! 🙂
Badge
Hai Tiury,

Ik heb er op gestemd :o!
Nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Ik wacht nog steeds tot er een versie komt die prepaid op windows phone ondersteund, tot die tijd heb ik geen idee waarop ik zou moeten stemmen!
de simyo app deed het eerst heel goed,maar na de update crasht hij steeds,is niet meer te gebruiken op een ios 5.1.1. komt er een oplossing ervoor? zo niet kunnen jullie de oude versie beschikbaar stellen voor de ios 5.1.1.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi nacht2015,

Welkom op ons Forum:D
is niet meer te gebruiken op een ios 5.1.1.
Ik denk dat je Android 5.1.1 bedoeld;) Wij hebben hier nog geen klachten over gehad. Zou je eens helemaal uit willen loggen en dan opnieuw inloggen. En als dat niet werkt even de applicatie deïnstaleren en opnieuw installeren. Heeft dat geholpen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

Nu heb ik snel navraag kunnen doen voor je en ik begreep dat het al op de planning stond. Ze waren er dus al mee bezig om de app compatible te maken voor iPad's 🙂 Hoe lang dit vervolgens nog duurt, durf ik je nog niet te zeggen.


Dat is erg mooi nieuws dat ik in de toekomst ook mijn facturen op mijn iPad mini (2) kan bekijken zonder de iPhone app te hoeven vergroten. 

Ik ga ook mee in de wenst van anderen om in de app te zien wat de te verwachten (extra) kosten zijn buiten je bundel voor de volgende maand (hoe moeilijk ook om dit te realiseren). 
Overall ben ik erg tevreden met de huidige app en de stabiliteit lijkt ook een stuk beter de laatste tijd. Ik kreeg nog maar zelden de melding dat hij de actuele bel/sms status niet kan ontvangen. 
Badge +2
Is er al wat meer duidelijk over de iPhone 6 (Plus) en iPad update? We zijn nu 4 maanden verder en de iPhone 6 is al 9/bijna 10 maanden uit en de app is nogsteeds niet geoptimaliseerd voor het grotere scherm. Ik hoor het graag!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi dprinse,

Vervelend dat je hier hinder van ondervindt.

Op dit moment zijn we druk bezig met het vernieuwen van de Mijn Simyo omgeving:D
Omdat we met een klein team zijn bij Simyo, hebben we besloten eerst de nieuwe Mijn Simyo af te maken.(Dat komt er bijna aan;))
Daarna gaan we druk aan de slag met het bouwen en de uitrol naar de nieuwe Simyo app.

De verwachting is dat dit na de zomer gelanceerd kan worden. Heb je nog even geduld:$?
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om meerdere (prepaid) nummers te kunnen bekijken in de app zonder uit te hoeven loggen en opnieuw inloggen.
Onder de meer knop staat nu alleen de naam en het nummer waarmee je bent ingelogd en de mogelijkheid om uit te loggen. Hier zoudemogelijkheod moeten staan om te switchen.
Dot omdat ik meerdere simyo nummers heb voor mijn kinderen.
Met vriendelijke groet, Martin
Verder misschien ook een Windows 8 / 10 versie . Aangezien dat jullie Windowsphone telefoons verkopen in jullie store lijkt me dit noodzakelijk als service voor jullie klanten...
Met vriendelijke groet, Martin
De app is er wel maar alleen voor Sim Only gebruikers. Daarbij is de app ook vrij beperkt ten opzichte die van iOS of Android.

Heeft te maken met baten en kosten. Vele bedrijven, waaronder SImyo, zien er geen heil in om dat het markt aandeel van Windows Phone niet zo groot is. Echter is dit aandeel wel lichtjes aan het http://www.gsmacties.nl/nieuws/2015/05/marktaandeel-windows-phone-in-europa-gegroeid/ :D

In Nederland ligt het marktaandeel, ongeveer 3 procent, echter lager dan het Europese aandeel, ongeveer 9 procent.
Ik zou graag ondersteuning voor windows phone willen zien en met name voor een prepaid aansluiting
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nitram11 en ekoopman,

Naast de uitleg van Raytje hebben we in het verleden ook erg veel vertraging gehad met het goedgekeurd krijgen van de app vanuit Windows Store.
Helaas zit een nieuwere of Prepaid versie van de app voor Windows er niet in.

Nitram11, de Simyo app werkt hetzelfde als Mijn Simyo via internet; je kunt met één telefoonnummer tegelijk inloggen. Opnieuw inloggen om andere telefoonnummers te checken zo blijven.
Badge +1
Heb deze melding ook in een ander topic geplaatst, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik naar bundels aanpassen ga.

Erik
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb je andere topic gezien en er op gereageerd, ErikM1972
Prepaid app voor Windows Phone!!!!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Holliebal,

Tiury legt in dit topic uit waarom we geen Prepaid app hebben voor Windows.
Ik begrijp dat je dit graag wilt, maar het zit er helaas niet in op dit moment.
windows phone prepaid ondersteuning
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ThomasG,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je met ons meedenkt 🙂 Dit waarderen we enorm.

Zoals al vaker benoemd is in dit topic, ziet het er op dit moment niet naar uit dat er een Prepaid app komt voor Windows. Natuurlijk nemen we al jullie feedback hierover mee. Sorry dat ik je geen beter nieuws kan brengen.

Groetjes,
Angela
Een mooie optie zou zijn als er achter de knop voor het aanpassen van de bundels nog een extra wachtwoord of pincode komt te zitten.
Dit is met name handig zodat ik als ouder controle hou over het type abonnement wat mijn zoon heeft en mijn zoon dus niet zelf de bundels kan aanpassen.
Om mijn zoon wel het inzicht te geven over wat zijn verbruik is is de app ideaal en geeft dat helder weer, maar hij mag natuurlijk niet zomaar de bundels gaan aanpassen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik las dat Vodafone hun app gaat vernieuwen, o.a. storingen worden in de app zichtbaar.

Ik heb eigenlijk nog geen echte storing meegemaakt op het netwerk, maar het lijkt me toch erg handig.

http://www.nu.nl/apps/4162697/vodafone-gaat-storingen-tonen-in-app.html

Reageer