Hoi allemaal,
Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.
We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.
Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.
Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.
Groetjes,
Alex
Bladzijde 8 / 10
Ik vindt de simyo App een fijn ding!
Als verbetering voor een volgende versie zou ik graag willen dat je tussen meerdere accounts kunt switchen.
Zelf heb ik een prepaid kaartje en voor mijn beide kids een abonnement
Nu moet ik en uitloggen en dan weer het nummer opzoeken, erg omslachtig.
Het zou handig wezen als bij de inlog meerdere nummers in het geheugen blijft staan, switchen zou dan makkelijker zijn.
Als ouder wil ik mijn kinderen graag in de gaten houden.
Ik kan ze natuurlijk zelf de app op een telefoon laten zetten maar dan hebben ze ook de inlog om veranderingen aan te brengen.
Dat risico wil ik niet lopen. En zo als het nu gaat is perfect. Alleen de inlog is omslachtig.
Van hun verbruik maak ik een scherm afdruk die ze per whatsapp ontvangen. zelf gebruiken ze de verbruiksmeter op een smartphone en dat loopt aardig in pas. Ik ben heel blij met Simyo, had ik jaren eerder moeten doen.
Grt. Flip
Als verbetering voor een volgende versie zou ik graag willen dat je tussen meerdere accounts kunt switchen.
Zelf heb ik een prepaid kaartje en voor mijn beide kids een abonnement
Nu moet ik en uitloggen en dan weer het nummer opzoeken, erg omslachtig.
Het zou handig wezen als bij de inlog meerdere nummers in het geheugen blijft staan, switchen zou dan makkelijker zijn.
Als ouder wil ik mijn kinderen graag in de gaten houden.
Ik kan ze natuurlijk zelf de app op een telefoon laten zetten maar dan hebben ze ook de inlog om veranderingen aan te brengen.
Dat risico wil ik niet lopen. En zo als het nu gaat is perfect. Alleen de inlog is omslachtig.
Van hun verbruik maak ik een scherm afdruk die ze per whatsapp ontvangen. zelf gebruiken ze de verbruiksmeter op een smartphone en dat loopt aardig in pas. Ik ben heel blij met Simyo, had ik jaren eerder moeten doen.
Grt. Flip
Hoi allemaal,
Hierbij even een update:
- Service tab werkt niet
Het gedrag hiervan kan anders zijn doordat de béta app aan onze testomgeving gekoppeld is en niet aan productie. Op productie werkte de service tab vlekkeloos.
- Wanneer je je bundels al aangepast hebt, komt dit niet in je overzicht niet duidelijk genoeg naar voren.
Hiervoor gaan we een message in laten bouwen, die verschijnt op het moment dat je op een voice- of databundel klikt die greyed out is. Dit is het geval als je je voice- en/of databundel al gewijzigd hebt per 1e volgende maand. Hiermee hopen we dat het duidelijker wordt, dat je al een wijziging voor de betreffende categorie hebt doorgevoerd:
De meldingen die je dan te zien zal krijgen:
Voice: Je belbundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je deze weer wijzigen.
Data: Je internetbundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je deze weer wijzigen.
- Simyo app ook in internationale stores aanbieden (iOS)
Wordt overwogen.
- Geen ondersteuning voor iPhone 6 resolutie
We gaan in de volgende versie kijken of we dit eventueel kunnen verbeteren.
- Bevestigingsknop bundel wijzigen (pas aan) wordt beneden verwacht ipv rechtsboven
Het is (op dit moment) technisch lastig om deze naar het overzichtsscherm te verplaatsen of naar beneden in het bundel aanpas scherm (vanwege het laatje). Om deze button toch duidelijker te maken, hebben we gekozen om het lettertype van pas aan te vergroten .
Namens mij en het app development team heel erg bedankt voor het testen. Jullie tips worden erg gewaardeerd 😃.
Zodra de app te downloaden is, laat ik het hier weten.
Groetjes,
Alex
Hierbij even een update:
- Service tab werkt niet
Het gedrag hiervan kan anders zijn doordat de béta app aan onze testomgeving gekoppeld is en niet aan productie. Op productie werkte de service tab vlekkeloos.
- Wanneer je je bundels al aangepast hebt, komt dit niet in je overzicht niet duidelijk genoeg naar voren.
Hiervoor gaan we een message in laten bouwen, die verschijnt op het moment dat je op een voice- of databundel klikt die greyed out is. Dit is het geval als je je voice- en/of databundel al gewijzigd hebt per 1e volgende maand. Hiermee hopen we dat het duidelijker wordt, dat je al een wijziging voor de betreffende categorie hebt doorgevoerd:
De meldingen die je dan te zien zal krijgen:
Voice: Je belbundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je deze weer wijzigen.
Data: Je internetbundel wordt al aangepast. Vanaf volgende maand kun je deze weer wijzigen.
- Simyo app ook in internationale stores aanbieden (iOS)
Wordt overwogen.
- Geen ondersteuning voor iPhone 6 resolutie
We gaan in de volgende versie kijken of we dit eventueel kunnen verbeteren.
- Bevestigingsknop bundel wijzigen (pas aan) wordt beneden verwacht ipv rechtsboven
Het is (op dit moment) technisch lastig om deze naar het overzichtsscherm te verplaatsen of naar beneden in het bundel aanpas scherm (vanwege het laatje). Om deze button toch duidelijker te maken, hebben we gekozen om het lettertype van pas aan te vergroten .
Namens mij en het app development team heel erg bedankt voor het testen. Jullie tips worden erg gewaardeerd 😃.
Zodra de app te downloaden is, laat ik het hier weten.
Groetjes,
Alex
Ah, ik lees nu dat de beta app gekoppeld is aan de testomgeving van Simyo. Vandaar dat ik niet in kon loggen met m'n eigen gegevens :-)
Wat betreft de punten:
- De iOS app aanbieden in internationale stores
Ik zou hier een selectie van stores maken; mijn ervaring is dat als je ALLE stores doet je een xxx hoeveelheid downloads krijgt uit ongure delen van de wereld (China bijv). Naast dat dat de statistieken beinvloedt (voor zover die duidelijk zijn in Itunes Connect) lijkt het me qua veiligheid niet handig dat een persoon uit China toegang kan krijgen tot de omgeving van Simyo.
- iPhone 6(+) resolutie
In principe geen gemis, maar het zou toch fijn zijn als dat direct bij de lancering ingebouwd is. (volgens mij gaat Apple daar zelfs op checken in de nabije toekomst).
- Bevestigknop "Pas aan"
Het zou naar mijn mening niet handig zijn om af te wijken van de standaarden in iOS. Dat is overigens het grote voordeel van iOS. Alles is op een 'logische' plek te verwachten. Bij sommige andere mobiele operating systemen *kuch* android *kuch* kan alles op random plekken staan. De tekst iets groter maken lijkt mij een goede oplossing.
Ik heb nog een aantal keer het e.e.a. getest en ik moet zeggen dat de app voor een Beta erg goed werkt! Complimenten!
Wat betreft de punten:
- De iOS app aanbieden in internationale stores
Ik zou hier een selectie van stores maken; mijn ervaring is dat als je ALLE stores doet je een xxx hoeveelheid downloads krijgt uit ongure delen van de wereld (China bijv). Naast dat dat de statistieken beinvloedt (voor zover die duidelijk zijn in Itunes Connect) lijkt het me qua veiligheid niet handig dat een persoon uit China toegang kan krijgen tot de omgeving van Simyo.
- iPhone 6(+) resolutie
In principe geen gemis, maar het zou toch fijn zijn als dat direct bij de lancering ingebouwd is. (volgens mij gaat Apple daar zelfs op checken in de nabije toekomst).
- Bevestigknop "Pas aan"
Het zou naar mijn mening niet handig zijn om af te wijken van de standaarden in iOS. Dat is overigens het grote voordeel van iOS. Alles is op een 'logische' plek te verwachten. Bij sommige andere mobiele operating systemen *kuch* android *kuch* kan alles op random plekken staan. De tekst iets groter maken lijkt mij een goede oplossing.
Ik heb nog een aantal keer het e.e.a. getest en ik moet zeggen dat de app voor een Beta erg goed werkt! Complimenten!
Wanneer denkt Simyo met een functioneel volwaardige app te komen voor het beheren van de aansluitingen van haar abonnement- en pre-paid klanten?
De communicatie hierover op het in het forum is al redelijk gedateerd en ik zie nog geen verruiming van de mogelijkeden van de huidige app als vervanging van "mijn Simyo" via het web.
De communicatie hierover op het in het forum is al redelijk gedateerd en ik zie nog geen verruiming van de mogelijkeden van de huidige app als vervanging van "mijn Simyo" via het web.
Afhankelijk van wat je mist in de huidige app, denk ik dat je met de nieuwe app die nu bij een select groep mensen in Beta draait blij zult zijn. Volgens mij gaat 'ie binnenkort live. Durf alleen niet met zekerheid te zeggen of de app geschikt is voor prepaid klanten.
Ik heb gezoocht en het nog niet gevonden: de Simyo app is NIET geschikt voor de IPad: DAT zou ik graag anders ien ....
Ik denk dat deze gemaakt is voor de iPhone, het kan ook aan de versie van het iOS liggen, maar dat moeten de specialisten maar nakijken, ik heb zelf Android.
wanneer komt de vernieuwde app in de lucht? Mijn grootste wens is nog steeds om meerdere nummers met de app te kunnen beheren.
vriendelijke groet
Frans
vriendelijke groet
Frans
Hoi allemaal,
Er was even een tijdje radiostilte. Dit had te maken met wat technische issues waar we nog tegen aan liepen. Hierdoor heeft het live zetten van de app iets langer op zich laten wachten. De vernieuwde versie van de Simyo app is nu echter te downloaden 😃. Bedankt voor jullie hulp.
Heb je de app nog niet op je telefoon staan? Download dan hier de:
- iOS versie
- Android versie
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes,
Alex
Er was even een tijdje radiostilte. Dit had te maken met wat technische issues waar we nog tegen aan liepen. Hierdoor heeft het live zetten van de app iets langer op zich laten wachten. De vernieuwde versie van de Simyo app is nu echter te downloaden 😃. Bedankt voor jullie hulp.
Heb je de app nog niet op je telefoon staan? Download dan hier de:
- iOS versie
- Android versie
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes,
Alex
Gisteren kreeg ik deze update aangeboden en ik heb deze geïnstalleerd.
De mogelijkheid om je bundel via de app aan te passen is nu aanwezig. Een welkome aanvulling voor velen.
Ik heb deze mogelijkheid niet gebruikt omdat ik mijn bundel zo wil houden.
De mogelijkheid om je bundel via de app aan te passen is nu aanwezig. Een welkome aanvulling voor velen.
Ik heb deze mogelijkheid niet gebruikt omdat ik mijn bundel zo wil houden.
Hmmmmm...... :( Maar ik heb hem hoor, na wat geklungel: uitloggen (UK) / inloggen (NL) / downloaden (NL) / uitloggen (NL) / inloggen (UK)!
Ik heb met je te doen, Scotsman...
Daar in Embra 😛
Daar in Embra 😛
Dank je -Ernst voor het medeleven. Ik heb mijn gramschap weggedronken met een paar slokken uisge beatha. Met de nieuwe app kan ik nu lekker van bundel wisselen terwijl ik op de top van Arthur's Seat sta. Vrijheid blijheid, niet alleen voor Scotland maar ook voor Simyo klanten!
Laat gelijk even een recensie achter in de app store ;)
Slàinte!
Slàinte!
Ik zal er over nadenken.
Staan er toevallig ook sterke KPN/Simyo zendmasten aan de noordkant van Vlieland of Terschelling die naar het noordwesten stralen? Ik zou dan kunnen proberen of ik boven op Arthur's Seat (250.5 m hoog) bereik heb.
Vroeger toen ik nog in Scheveningen woonde en er nog geen kabel was konden we een enkele keer TV signalen uit Engeland oppikken, vandaar.
Staan er toevallig ook sterke KPN/Simyo zendmasten aan de noordkant van Vlieland of Terschelling die naar het noordwesten stralen? Ik zou dan kunnen proberen of ik boven op Arthur's Seat (250.5 m hoog) bereik heb.
Vroeger toen ik nog in Scheveningen woonde en er nog geen kabel was konden we een enkele keer TV signalen uit Engeland oppikken, vandaar.
Haha, dat zou wat zijn Scotsman. Dat is hemelsbreed 604 KM. Op zich zou het handig zijn als netwerken dit kunnen, want dan hoeft er misschien maar 1 mast in het centrum van Nederland (bijvoorbeeld Amersfoort) te staan en heeft iedereen bereik!
Wanneer komt de app voor Windows Phone 8.1?
Hoi yvdhaar,
Welkom terug op het forum.
De huidige Windows Phone app is beschikbaar voor de 8.1 versie.
Had je die al geïnstalleerd?
Welkom terug op het forum.
De huidige Windows Phone app is beschikbaar voor de 8.1 versie.
Had je die al geïnstalleerd?
Ik geef een 8 voor de huidige Android versie. Dat is toch zeer goed 😃
Ik heb deze app al lange tijd geleden geinstalleerd. Ik zie er echter niets nieuws aan.
Ik geef een 2 voor de Windows Phone app.
t.o.v. de Android app kun je eigenlijk helemaal niets met de app, alleen je verbruik zien.
t.o.v. de Android app kun je eigenlijk helemaal niets met de app, alleen je verbruik zien.
Wij willen heel graag dat je met de app een melding krijgt dat je bundel bijna op is.
Hoi yvdhaar en simonlebon,
De Windows Phone app heeft geen update gekregen, daarom kun je daar alleen nog je verbruik mee inzien. Bij Windows Phone gaat het heel moeizaam om een applicatie goedgekeurd te krijgen. Hierdoor gaat er heel veel tijd en moeite in zitten. We hebben de update in overweging genomen. Echter omdat er maar heel weinig gebruikers zij van de Simyo App voor Windows Phone, hebben we besloten de applicatie niet mee te nemen in deze update.
Maken jullie al lang gebruik van Windows Phone?
Hoi Tika, welkom op ons forum:D
Is het je zo duidelijk?
De Windows Phone app heeft geen update gekregen, daarom kun je daar alleen nog je verbruik mee inzien. Bij Windows Phone gaat het heel moeizaam om een applicatie goedgekeurd te krijgen. Hierdoor gaat er heel veel tijd en moeite in zitten. We hebben de update in overweging genomen. Echter omdat er maar heel weinig gebruikers zij van de Simyo App voor Windows Phone, hebben we besloten de applicatie niet mee te nemen in deze update.
Maken jullie al lang gebruik van Windows Phone?
Hoi Tika, welkom op ons forum:D
Wij willen heel graag dat je met de app een melding krijgt dat je bundel bijna op is.Voor je internetbundel krijg je een waarschuwing per sms. Bij 50% en 100% van je bundel. Voor je belbundel krijg je dat niet, lees daar hier meer over;)
Is het je zo duidelijk?
Mijn complimenten nog voor de laatste update van de iOS (en Android) app. Het werkt nog steeds super op mijn iPhone 4S met iOS7.1.2
Zeker handig dat je nu ook je abonnement kunt wijzigen vanuit de app.
Zijn er overigens nog plannen om de iOS app ook geschikt te maken voor de iPad zoals hier eerder ook al werd aangehaald?
Zeker handig dat je nu ook je abonnement kunt wijzigen vanuit de app.
Zijn er overigens nog plannen om de iOS app ook geschikt te maken voor de iPad zoals hier eerder ook al werd aangehaald?
Hoi pacorob,
Wat goed om te horen dat je nog altijd blij bent met de Simyo app! Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om de app ook compatible te maken met iPads. Of de ontwikkelaars het hier mee eens zijn is een tweede, want Simyo is echt een mobiele provider. Ik zal ze vragen of hier plannen voor zijn. Zodra ik hier antwoord op heb, kom ik erop terug 🙂.
Wat goed om te horen dat je nog altijd blij bent met de Simyo app! Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om de app ook compatible te maken met iPads. Of de ontwikkelaars het hier mee eens zijn is een tweede, want Simyo is echt een mobiele provider. Ik zal ze vragen of hier plannen voor zijn. Zodra ik hier antwoord op heb, kom ik erop terug 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.