.

Beantwoord

Suggestie toevoeging in de app

  • 23 January 2015
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Badge +2
Beste simyo, 

Kan er in de app van simyo geen waarschuwing worden gebouwd die verteld dat je beltegoed bijna/op is?
Dit lijkt mij voor veel klanten zeer handig.
icon

Beste antwoord door Ali 26 January 2015, 12:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi darkhunta,


Bij Simyo ontvang je geen notificatie op het moment dat je belbundel (bijna) op is. Bij een internetbundel zijn providers verplicht de klant minstens eenmaal tijdens de factuurperiode op de hoogte te stellen van het resterend aantal eenheden. Voor een belbundel is zo'n verplichting er niet.

Om tussentijds na te gaan hoeveel belminuten je binnen de bundel nog hebt kan je gebruik maken van de App of inloggen op Mijn Simyo.

Zo'n service opzetten die je suggereert brengt kosten met zich mee. Dit zou ten nadele zijn van de lage abonnementskosten. Ik ben bang dat het ook niet haalbaar zal zijn om het toe te voegen aan de App.

Is je vragen hiermee beantwoord?
Badge +2
Beste,

Dit wist ik al. Ik vroeg mij af of er geen waarschuwing in de app kan worden gebouwd omdat dit voor veel mensen zeer handig en omdat providers dit meestal niet doen heeft simyo voor hun klanten weer iets extra's. Indien dit natuurlijk mogelijk is om in de app te bouwen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi darkhunta,

Volgens mij heeft Ali je vraag begrepen en hier antwoord op gegeven, maar misschien heb je hier overheen gelezen. Om in de app push notificaties te bouwen, om je te waarschuwen voor je verbruik, is heel moeilijk en prijzig. Hier is zelfs een ander platform voor nodig als waar de app nu op is gebruikt. Om dit te ontwikkelen voor twee verschillende OS'en is een hele klus en zou worden doorgerekend in de abonnementskosten.

Ik schrijf het wel op als suggestie, voor het geval het mogelijk is om dit toe te passen 🙂.
Badge +2
Dit antwoord is een stuk duidelijker bedankt. Jammer dat het dan mischien niet mogelijk is. Het zou een goede aanvulling zijn op de service maar bedankt voor je duidelijke antwoord.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi darkhunta,

Goed dat je tevreden met de uitleg van Tiury.

We houden je op de hoogte zodra we meer weten over je suggestie 🙂

Reageer