.

Beantwoord

Mijn verbruiksgegevens zijn nog niet bijgewerkt, gaat dat wel goed?

  • 6 September 2014
  • 1 reactie
  • 345 Bekeken

Ik heb een abonement bij jullie af gesloten. Hier voor het gebruik gemaakt van nummer behoud. Dit zou op 5 september geactiveerd worden. Dat lijkt goed gegaan ik kan bellen smsen en internetten met mijn nieuwe sim kaart. Nou is het alleen zo dat er niets af gaat als ik kijk bij mijn gebruik op de simyo app. En nou ben ik bang dat ik strakd een rekening krijg omdat buiten mijn bundel zit. Hoe kan het dat er geen gebruik af gaat? Ik heb nog steeds 500 mb en 87 sms/bel minuten en dat is het al vanaf het begin zo.
icon

Beste antwoord door Dries 8 September 2014, 11:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi User11,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Mijn Simyo subforum. Je vraag past hier beter tussen 🙂 Ook is je vraag zo makkelijker te vinden voor andere bezoekers van ons forum.

Het klopt inderdaad dat het verbruik nog niet is bijgewerkt. We zijn hiervan op de hoogte en lossen het z.s.m. op. In dit topic vind je daar meer informatie over.

Ik begrijp dat je een beetje ongerust bent. Probeer je verbruik nog even te beperken, tot je ziet dat het weer is bijgewerkt. Zo weet je zeker dat je niet over je bundel(s) gaat :)

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer