Kunnen jullie me helpen , want dit is best lastig .
Ook vraag ik me af hoe ik mijn voicemail in kan spreken .
vriendelijk bedanktÂ
Beste antwoord door de leon
Bekijk originele reactieBeste antwoord door de leon
Bekijk originele reactieJe kan de vraag ook omdraaien: kun je garanderen dat wat data monitors op je mobiel aangeven correct is? Het antwoord is helaas altijd nee. Datamonitors zijn helemaal afhankelijk van wat het OS van je smartphone doorgeeft, en het is bekend dat er downloads kunnen plaatsvinden binnen het OS die niet aan een datamonitor app gemeld worden. Dus die worden dan ook niet meegeteld. Ik ken maar een app die claimt dat hij wel alles meet, en dat doen ze door een VPN tunnel aan te leggen naar een externe server via welke al je dataverkeer wordt omgeleid. Daar wordt dan ook het dataverbruik bijgehouden, en vervolgens worden de gegevens opgehaald door de desbetreffende app (Onavo Count). Die gegevens zouden dus wel 100% correct moeten zijn, en er zou dus geen verschil moeten zijn met wat Simyo aan verbruikte bytes voorbij ziet komen.
Ik constateer ook dat de gegevens over mijn data verbruik 36 uur oud zijn. Nu had ik een prima data manager app (My Data Manager) om het gebruik zelf bij te houden. Deze geeft na de laatste update echter de meest krankzinnige metingen. Het zou dan toch handig zijn als dit nog even te verifiëren was met het werkelijke gebruik bij Simyo. Want er wordt (terecht) van klanten verwacht dat ze een eigen verantwoordelijkheid nemen in het monitoren van het mobiele data verbruik, maar daarvoor zal dan toch randvoorwaardelijke ondersteuning door Simyo moeten worden geleverd. Dus bij deze: graag zo spoedig mogelijk oppakken!
Ik heb sinds een paar dagen Symio , maar als ik op mijn tegoed en verbruik kijk , is deze nog steeds hetzelfde als dagen terug ....
Â
Wat is een paar dagen? Twee? Wanneer heb je voor het laatst gebeld of gebruik gemaakt van internet? Dan is dat de datum of zijn dat de data die je terugvindt in je Mijn Simyo. Die datum / data blijft / blijven daar ook net zo lang staan tot het moment dat je weer een keer belt / internet.
Je moet er verder rekening mee houden dat het verversen van die gegevens soms wel een dag kan duren.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.