.

Beantwoord

Mijn Simyo app geeft alleen een oranje scherm weer. Wat nu?

  • 29 October 2016
  • 12 reacties
  • 197 Bekeken

Ik kan al een paar dagen niks zien op mijn simyo App
Ik heb een Samsung S4 en als ik inlog krijg ik het oranje scherm maar met mijn toetsenbord en voor de rest niks...
icon

Beste antwoord door Ilias 31 October 2016, 09:18

Bekijk originele reactie

12 reacties

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-deel-2-32721

ff Lezen

Waarom krijg ik een oranje scherm te zien?
Zie jij een oranje scherm? Dan is het goed mogelijk dat jij de laatste versie van onze app nog niet hebt geïnstalleerd. In de nieuwste versie krijg je geen oranje scherm meer te zien.

Toch wel een oranje scherm? Laat ons dan even weten wanneer je dit precies te zien krijgt, welke telefoon je hebt en welke softwareversie erop staat. We gaan dan op onderzoek uit voor je.
Badge +2
Als ik de app start zie ik wel even een oranje scherm maar werkt verder prima.
Waarom kun je de versie niet in de app zelf controleren, nu moet ik deze via een omweg (Applicatiebeheer) opvragen en zien dat ik wel de laatste heb, namelijk 3.2.1
Ik ook versie 3.2.1.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Kawaschapi,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je een oranje scherm te zien krijgt! Samen kunnen we dit vast oplossen!

Je maakt inderdaad gebruik van de laatste versie van de app. Om je verder te kunnen helpen moet ik nog weten welke softwareversie er op je toestel geïnstalleerd is?

Laat je het weten? Dan zoek ik het verder voor je uit!

@Friesian, bedankt voor je hulp!

@PCfreak, dankjewel voor je reactie! Wel vervelend inderdaad dat je niet direct kunt zien welke versie van de app je hebt. Ik ga dit doorgeven om het aan te passen!

Groetjes,
Ilias
3.2.1
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kawaschapi,

Dankjewel voor je terugkoppeling! Je Android-versie is een beetje verouderd intussen. Over het algemeen werkt de app vanaf Android versie 4.0 optimaal. Is het mogelijk om je Android-versie een update te geven? Dat zou ideaal zijn! Je kunt na de update de app verwijderen en opnieuw installeren, en dan hoort alles weer goed te werken.

Als het geen optie is om je Android-versie te updaten, kun je ook een snelkoppeling maken van de Mijn Simyo pagina op je mobiele browser (Google Chrome, bijvoorbeeld) naar je startscherm. Je doet dit door via je browser naar Mijn Simyo te gaan (de website dus!) en dan rechtsboven het menu te openen van de browser. Dan klik je op 'Voeg toe aan startscherm'. Vanaf dat moment, staat er altijd een soort widget op je startscherm van de Mijn Simyo website.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Android Honeycomb 3.0 – 3.2.6 22 February 2011 11–13 Discontinued

Is bijna 6 jaar oud en upgrades zijn er dus niet helaas.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Kawaschapi,

Ik heb een vermoeden dat je met 3.2.1 niet je Android versie bedoelt, maar de versie van de app. Of komen ze toevallig exact overeen 😛. Kun je dat laten weten?

PCfreak, daar heb je gelijk in. Het gaat snel met al die updates.

Groetjes,
Ilias
Hoi!

Op mijn toestel ondervind ik hetzelfde probleem. Ook een oranje scherm. Dit is alleen wanneer ik automatisch ingelogd wil blijven. Wanneer ik niet automatisch inlog dan kan ik gewoon in de app inloggen zonder probleem...
Mijn lg g2 heeft versie 4.4.2
Groet,
Hans
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Hans? Vaak helpt dat.
Helaas dat heb ik al vaak gedaan. ..
Badge +7
Hoi 2eHans,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat jammer dat jij ook dit probleem hebt met dit oranje scherm. Met jouw Android versie komt het helaas vaak voor dat je een oranje scherm krijgt als je 'ingelogd blijven' aan hebt gevinkt. We hebben een aantal weken terug een nieuwe update van de app uitgevoerd. Met deze laatste update zou het niet meer moeten uitmaken of je 'ingelogd blijven' aan of uit gevinkt hebt staan. Hoe lang geleden heb je de app voor de laatste keer opnieuw geïnstalleerd? Als dit al een tijdje geleden is, raad ik je aan de app nogmaals te verwijderen en opnieuw te installeren. Hopelijk is dit probleem dan opgelost.

Als je hierna nog steeds het oranje scherm krijgt, raad ik je aan op ingelogd blijven uit te laten staan. Dan kun je in ieder geval de app gewoon gebruiken 😉 Je bent helaas niet de enige die dit probleem met het oranje scherm heeft, we zijn dan ook druk aan het onderzoeken hoe we dit vervelende probleem kunnen verhelpen. Ik hoop dat we snel een oplossing vinden.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha

@ Raytje, bedankt voor je hulp 🙂

Reageer