Skip to main content

.

Beantwoord

Mijn internetbundel is op maar ik moet nog steeds wachten tot 30 dagen voorbij zijn. Wat nu?

  • 3 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb 15 dagen geleden voor €5 150MB internet gekocht en nu is het al lang op. Ik probeerde vandaag een nieuwe bundel te kopen, maar blijkbaar moet ik nog 15 dagen wachten tot dat kan.

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Honker,

Bedankt voor je bericht.

Probeer je toevallig een nieuwe bundel toe te voegen via de app? Momenteel hebben wij een issue in de app waardoor het toevoegen van een nieuwe prepaid bundel niet lukt via daar. Dit is echter wel mogelijk via de website. Log in op je mijn Simyo via de website. Mocht je automatisch doorgestuurd worden naar de app verwijder deze dan even.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 4 augustus 2024
Honker schreef:

Ik heb 15 dagen geleden voor €5 150MB internet gekocht en nu is het al lang op. Ik probeerde vandaag een nieuwe bundel te kopen, maar blijkbaar moet ik nog 15 dagen wachten tot dat kan.

Een wachttijd om bij te kopen lijkt mij niet van toepassing @Honker  (zie de knip uit MijnSimyo). Een wachttijd zou ook niet logisch zijn, toch? 

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 5 augustus 2024

Hoi @Honker,

Bedankt voor je bericht.

Probeer je toevallig een nieuwe bundel toe te voegen via de app? Momenteel hebben wij een issue in de app waardoor het toevoegen van een nieuwe prepaid bundel niet lukt via daar. Dit is echter wel mogelijk via de website. Log in op je mijn Simyo via de website. Mocht je automatisch doorgestuurd worden naar de app verwijder deze dan even.

Groetjes,
Ashley