.

Beantwoord

Mijn gesprekken zijn al een week niet bijgewerkt. Hoe kan dat?


Badge
Ik zie dat mijn gesprekken en SMS jes sinds een week niet zijn bijgehouden. Hoe kan dat en wanneer is dat weer up to date?
icon

Beste antwoord door Samantha 13 April 2017, 13:18

Bekijk originele reactie

10 reacties

Wanneer heb je voor het laatst uitgaand gebeld of een sms gestuurd?
Badge
Alle dagen na 6 april
Heb je de laatste versie? Verwijder hem anders en installeer hem opnieuw. Standen op de web versie van je MijnSimyo wel juist?
Badge
Laatste versie van wat?
Dus
hoe moet ik wat verwijderen en installeren?Zal welverdiende proberen op te sporen .
Badge
Zal webversie proberen op te sporen.
Excuus doelde op de app van Simyo.
Badge
Ik weet volstrekt niet wat ik moet doen. Begrijp de aanwijzing niet
Even vanaf het begin.

Je geeft aan dat je belminuten al een tijd niet zijn bijgewerkt.

De vraag is waar bekijk jij dat? Op de app of op de internetpagina van je MijnSimyo.

Kijk je op de MijnSimyo app dan is het advies deze te verwijderen en opnieuw te installeren. Ook vroeg ik of er verschil van tussen de laatste datum bij de meting op de MijnSimyo app en de MijnSimyo internet pagina.

Duidelijk?
Badge
Geen registratie bel en SMS gegevens tussen 6 april 16.56 en 12 april 16.18 , terwijl ik zeker gebeld dan wel ge SMSt heb. Zowel in de app als op mijn desktop zelfde. App verwijderen is dus zinloos.Wat nu?
Badge +7
Hoi Mobover,

Wat vreemd dat je belminuten en sms'jes niet worden bijgewerkt! Ik zie een gesprek op 6 april en vervolgens weer een gesprek op 12 april. In de tussentijd zie ik geen gesprekken of sms'jes staan. Je Mijn Simyo app opnieuw installeren zou daarom helaas niet zo heel veel zin hebben ben ik bang.

Daarom heb ik onze netwerkspecialisten gebeld. Zij zien in deze periode ook geen uitgaande gesprekken of sms'jes op het netwerk staan. Ze zien wel dat je in die periode een paar keer bent gebeld en één sms'je hebt ontvangen. Als je wordt gebeld of een sms'je ontvangt, brengen wij geen kosten in rekening. Dit gaat ook niet van je belbundel af. Daarom zie je dit ook niet in je verbruik terug. Kun je controleren in je telefoon of je bent gebeld, of dat je zelf hebt gebeld?

Als je hebt gebeld, maar er wordt niet opgenomen en je wordt ook niet verbonden met de voicemail, komt er ook geen verbinding tot stand. In dat geval zie je dit ook niet terug in je verbruik. Kun je dit ook nakijken in je telefoon?

Als je zeker weet dat je zelf hebt gebeld en ge-sms't, kun je mij een privéberichtje sturen. Wil je hierin een foto sturen waar de datum en tijd van een sms'je of een oproep op staat? Je hoeft natuurlijk niet de inhoud van het sms'je mee te sturen, datum en tijd is voldoende. Ik zoek dan graag verder uit wat hier aan de hand is. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken. Je krijgt vervolgens mijn profiel te zien. Op deze pagina staat onder mijn foto 'Stuur bericht'. Als je hierop klikt, kun je mij een berichtje sturen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, ontzettend bedankt voor je hulp 🙂

Reageer