Beantwoord
Mijn gegevens kloppen niet. Hoe kan ik mijn geboortedatum aanpassen?
Mijn geboortedatum is onjuist vermeld. Ik zie geen mogelijkheden om dat op mijn Symio te veranderen.
Vermeld staat 29-10-1945. Dit moet zijn; 29-09-1944
Vermeld staat 29-10-1945. Dit moet zijn; 29-09-1944
Beste antwoord door Angela
Hoi Kesti4,
Welkom op het Simyo Forum.
Nou zeg, hebben we je gewoon een jaar jonger gemaakt 😉
Natuurlijk hoort dit gewoon goed in ons systeem te staan. Sorry voor het ongemak. Ik pas het graag voor je aan. Hiervoor heb ik een kopie van jouw paspoort of ID-kaart nodig. Zou jij deze willen mailen naar webcare@simyo.nl? Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat je op de juiste datum jarig bent in ons systeem :)
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo App'. Hier komt je vraag wat beter tot zijn recht.
Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum.
Nou zeg, hebben we je gewoon een jaar jonger gemaakt 😉
Natuurlijk hoort dit gewoon goed in ons systeem te staan. Sorry voor het ongemak. Ik pas het graag voor je aan. Hiervoor heb ik een kopie van jouw paspoort of ID-kaart nodig. Zou jij deze willen mailen naar webcare@simyo.nl? Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat je op de juiste datum jarig bent in ons systeem :)
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo App'. Hier komt je vraag wat beter tot zijn recht.
Groetjes,
Angela
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.