.

Beantwoord

melding op de website

  • 30 April 2014
  • 5 reacties
  • 342 Bekeken

Badge +1
Ik ben in "Mijn Simyo". Ik lees daar:

Nog meer gemak en goekoper bellen en mobiel internetten?

Ok laat maar eens zien. Ik klik op de knop "Stao over naar Sim Only"  Resultaat: "Symkaart niet geactiveerd".

Kan die onzin even wordebn gecorrigeerd a.u.b.
icon

Beste antwoord door Charlene 1 May 2014, 14:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hoi ruphoff,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je hier ook een email over gestuurd hebt. Er stond een instelling op je aansluiting niet goed waardoor je die melding kreeg. Die heeft de IT afdeling nu voor je aangepast. Nu kun je de overstaplink wel gebruiken.
Laat je weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Dank Charlene, het is opgelost.
(Maar helaas blijkt mijn smartphone nog niet 4G ready)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ruphoff,

Bedankt voor de terugkoppeling. Jammer dat je telefoon alleen niet 4G ready is 😞. Wat voor telefoon heb je?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Samsung Galaxy S3. En die staat niet in het lijstje.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ruphoff,

De meeste Samsung S3 types zijn niet 4G ready. Deze versie is bijvoorbeeld wel 4G ready. GSM Arena is overigens ook een handige website om te controleren of je telefoon 4G ready is. Kijk dus ook goed naar het typenummer.

Kan je hier wat mee?

Groetjes,

Alex

Reageer