.

Beantwoord

Meerdere nummers in Mijn Simyo bekijken

  • 8 May 2014
  • 2 reacties
  • 621 Bekeken

Badge +1
Hallo ik heb ook een abonnement voor mijn zoon genomen op mijn naam. Kan ik dan beide nummers zien in mijn app.dan kan ik ook bijhouden dat hij niet over zijn limiet gaat
icon

Beste antwoord door Charlene 9 May 2014, 17:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +3
Hoi touwtje, 

Zo je bent al goed bezig op het Simyo forum! ;) Je kunt helaas niet twee nummers in 1 app bekijken, je zult hiervoor moeten uitloggen en inloggen met het andere abonnement. Ook op de website van Simyo zul je het met twee accounts moeten doen! 

Fijne avond!

Groetjes, Mike.
Badge +8
 Je kunt helaas niet twee nummers in 1 app bekijken, je zult hiervoor moeten uitloggen en inloggen met het andere abonnement. Ook op de website van Simyo zul je het met twee accounts moeten doen! 

Groetjes, Mike.


Hoi touwtje,

Zoals Mike al zegt, kun je dan even uitloggen, en opnieuw inloggen. Dan kun je wel prima de account van je zoon in de gaten houden :)
We kunnen de aansluitingen niet in 1 mijn Simyo omgeving zetten, omdat alle opties eraan gekoppeld zijn. Je zet er ook van alles aan en uit natuurlijk, en dan voorkom je dat er verwarring ontstaat. Elke aansluiting heeft dus zijn eigen 'Mijn Simyo'. Maar zolang je het 06nummer en het wachtwoord hebt, kun je ze allemaal via de app bekijken :)

Heb je nog vragen hierover?

Groetjes,
Charlene

Reageer