Sinds de laatste updates van de iOS app, kreeg ik tot voorkort altijd eerst de popup iedere keer dat ik een oude bundel gebruik. Nu krijg ik bij de laatste update van de app van vandaag niet langer die melding, maar 'oeps er ging iets mis' meldingen bij opstarten app. Vervolgens kan ik dan op de knop 'probeer het nog een keer' drukken en ik kan de app gebruiken. Graag even fixen.
Bladzijde 1 / 1
Helaas doet het probleem zich vandaag nog steeds voor. Het lijkt me dat dit een probleem is in de app update en dat er een nieuwe uitgebracht moet worden om dit te fixen. Meer mensen die ditzelfde probleem hebben?
Hoi Pacorob,
Ontzettend balen dat je hier tegen aanloopt. 😞
Kun je mij laten weten welk type toestel en versie besturingssysteem je hebt? Ik laat dit dan voor je uitzoeken. Goed?
Groetjes,
Asma
Ontzettend balen dat je hier tegen aanloopt. 😞
Kun je mij laten weten welk type toestel en versie besturingssysteem je hebt? Ik laat dit dan voor je uitzoeken. Goed?
Groetjes,
Asma
Hier hetzelfde probleem. Is begonnen na de update van iOS 11.0.3 op een iPhone 6
Alle apps al een keer afgesloten (door omhoog te vegen) maar het probleem blijft terugkomen
Alle apps al een keer afgesloten (door omhoog te vegen) maar het probleem blijft terugkomen
Hoi Henk_nr_x,
Jammer dat je hetzelfde probleem hebt. Wat zie jij precies voor melding? Zou je eventueel een screenshot kunnen plaatsen?
Groetjes,
Caspar
Jammer dat je hetzelfde probleem hebt. Wat zie jij precies voor melding? Zou je eventueel een screenshot kunnen plaatsen?
Groetjes,
Caspar
Het werkt nu weer wel
Hoi Henk,
Fantastisch! 😃 Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Fantastisch! 😃 Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Hier speelt het probleem helaas nog steeds. Zie mijn start bericht voor een screenshot.
Ik gebruik een iPhone SE met iOS 10.3.2 en heb geen plannen deze te updaten naar iOS11.
Het probleem doet zich voor sinds de laatste update van jullie app namelijk versie 3.7.0 van 24 oktober.
Graag een fix uitbrengen van de app.
Ik gebruik een iPhone SE met iOS 10.3.2 en heb geen plannen deze te updaten naar iOS11.
Het probleem doet zich voor sinds de laatste update van jullie app namelijk versie 3.7.0 van 24 oktober.
Graag een fix uitbrengen van de app.
Hoi Rob,
Wat jammer dat je dit probleem steeds ervaart! Versie 3.7.0 is de laatste versie, dus die zou prima moeten werken. Wil de App nog één keer verwijderen en daarna opnieuw installeren?
Als dat dan niet werkt, dan zal ik contact opnemen met de App-specialisten.
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat je dit probleem steeds ervaart! Versie 3.7.0 is de laatste versie, dus die zou prima moeten werken. Wil de App nog één keer verwijderen en daarna opnieuw installeren?
Als dat dan niet werkt, dan zal ik contact opnemen met de App-specialisten.
Groetjes,
Jihane
Helaas heeft het opnieuw installeren geen effect. Mijn vrouw heeft precies hetzelfde met haar iPhone 5s en zelfde iOS versie als ik sinds jullie laatste 3.7.0 update. Graag dit oplossen.
Hoi pacorob,
Bedankt voor je update. We zijn bekend met deze bug die voor veel iPhone-gebruikers voorkomt sinds de laatste update van onze app. Ik heb zojuist onze app ontwikkelaars gesproken, ze zijn druk bezig met het herstellen van deze foutmelding. Mijn excuses voor het ongemak, ik wil je vragen eventuele updates van onze app in de gaten te houden. Bij de volgende update zou het probleem verholpen moeten zijn.
Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Els
Bedankt voor je update. We zijn bekend met deze bug die voor veel iPhone-gebruikers voorkomt sinds de laatste update van onze app. Ik heb zojuist onze app ontwikkelaars gesproken, ze zijn druk bezig met het herstellen van deze foutmelding. Mijn excuses voor het ongemak, ik wil je vragen eventuele updates van onze app in de gaten te houden. Bij de volgende update zou het probleem verholpen moeten zijn.
Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Els
Goed om te lezen dat het toch een bug in de app is en dat dit snel wordt opgelost. Enige idee wanneer de volgende update wordt uitgerold? Dit is heel storend en ik kan met voorstellen dat veel gebruikers zullen denken dat de app geheel niet werkt.
Hoi pacorob,
Dat is zeker storend! Een aantal andere klanten met een iPhone hebben hier ook last van, gelukkig geldt dit niet voor iedereen. Uiteraard willen we wel dat iedereen gewoon gebruik kan maken van de app, zonder problemen. Onze app ontwikkelaars hopen volgende week meer zicht te hebben op een definitieve datum voor een update.
Groetjes,
Els
Dat is zeker storend! Een aantal andere klanten met een iPhone hebben hier ook last van, gelukkig geldt dit niet voor iedereen. Uiteraard willen we wel dat iedereen gewoon gebruik kan maken van de app, zonder problemen. Onze app ontwikkelaars hopen volgende week meer zicht te hebben op een definitieve datum voor een update.
Groetjes,
Els
Ik heb hetzelfde probleem, dat de iOS app in opstarten blijft hangen. Als ik dan 1 of 2 keer op het scherm bij Probeer het nog eens tik, gaat de app wél door ...... Klopt uiteraard niet, maar de app is nog wel te gebruiken
Hoi ThomD,
Erg storend dat de App pas werkt na een paar tikken. 😞 Gelukkig kun je 'm wel nog gebruiken! Mijn collega zal gauw met een oplossing komen.
Groetjes,
Asma
Erg storend dat de App pas werkt na een paar tikken. 😞 Gelukkig kun je 'm wel nog gebruiken! Mijn collega zal gauw met een oplossing komen.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.