.

Beantwoord

Kunnen jullie me helpen met een account probleem?

  • 9 December 2014
  • 1 reactie
  • 299 Bekeken

Badge
Geachte simyo,

sinds kort geleden had ik geen toegang meer tot mijn account. Ik dacht dat ik mijn wachtwoord waarschijnlijk verkeerd intypte. Ik ben dus naar mijn email gegaan en heb daar gezocht naar mijn wachtwoord. De wachtwoord die ik daatvoor intypte om in te loggen bleek hetzelfde te zijn als die ik heb ontvangen van jullie in de mail toen ik net een klant was van simyo. Ik heb de wachtwoord gekopieerd en geplakt en nog steeds kon ik er niet in. Ik heb een nieuwe wachtwoord aangevraagd en ik kan er nu gelukkig wel in. Maar graag zou ik de reden willen weten dat ik geen toegang had tot mijn account met mijn oude wachtwoord. Betekend dit dat mijn account werd doorzocht of dat er bij jullie een verzoek is geweest om door mijn whatsapp gesprekken te kijken door bepaalde bedrijven? Ik zou het niet weten en graag zou ik willen weten waarom dit allemaal was en waarom mijn wachtwoord het altijd deed en ik er nu ineens niet meer in kon.

mvg klant
icon

Beste antwoord door Ali 10 December 2014, 13:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Nabil El,

Vervelend om te horen dat het inloggen op je account even niet mogelijk was.

Er is vanuit onze kant niets gewijzigd waardoor het niet kon. Klanten krijgen van ons altijd het advies om het verkregen wachtwoord te wijzigen in een persoonlijke wachtwoord nadat je voor de eerste keer bent ingelogd. Het kan zijn dat je dit had uitgevoerd, maar niet meer op de hoogte ervan was.

Wij hebben in geen geval de gelegenheid om in je account te komen. Inloggen op wat voor manier dan ook is voor ons niet mogelijk.

Je WhatsApp berichten zijn niet in te zien en worden op geen enkele wijze bijgehouden, via Mijn Simyo. Bovendien verstrekken wij geen klantgegevens aan derden. Dus het beeld dat bepaalde bedrijven je (verstuurde) gesprekken kunnen inzien klopt niet.

Zijn je vragen zo beantwoord?

Reageer