sinds kort geleden had ik geen toegang meer tot mijn account. Ik dacht dat ik mijn wachtwoord waarschijnlijk verkeerd intypte. Ik ben dus naar mijn email gegaan en heb daar gezocht naar mijn wachtwoord. De wachtwoord die ik daatvoor intypte om in te loggen bleek hetzelfde te zijn als die ik heb ontvangen van jullie in de mail toen ik net een klant was van simyo. Ik heb de wachtwoord gekopieerd en geplakt en nog steeds kon ik er niet in. Ik heb een nieuwe wachtwoord aangevraagd en ik kan er nu gelukkig wel in. Maar graag zou ik de reden willen weten dat ik geen toegang had tot mijn account met mijn oude wachtwoord. Betekend dit dat mijn account werd doorzocht of dat er bij jullie een verzoek is geweest om door mijn whatsapp gesprekken te kijken door bepaalde bedrijven? Ik zou het niet weten en graag zou ik willen weten waarom dit allemaal was en waarom mijn wachtwoord het altijd deed en ik er nu ineens niet meer in kon.
mvg klant
Beste antwoord door Ali
Bekijk originele reactie