.

Beantwoord

Klopt het verbruik op de Simyo app wel?

  • 26 May 2015
  • 8 reacties
  • 105 Bekeken

Ik krijg het idee dat de app niet aangeeft wat er daadwerkelijk verbruikt is aan mbs.
Heb het nu 3 dagen in de gaten gehouden maar de ene keer geeft hij 350 mb aan en volgende dag 525 mb
Straks ga ik over het limiet heen en kan ik gaan bijbetalen ondat de app het verkeerd aangeeft.
Hoe zit dit??
icon

Beste antwoord door Ernst 26 May 2015, 12:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Er is een probleem met het bijhouden van de standen in de App. Mijn Simyo geeft een juiste weergave. Dit heb ik zojuist vernomen in een ander topic over soortgelijke problemen.

Simyo is op zoek naar het probleem en de oplossing.
Badge +1
Ik kreeg vanmorgen zelfs een SMS dat ik voor buiten de bundel tarieven aan t internetten was. Data gelijk uitgezet. Ik had gisterenavond nog 1200 mb. Klopt niks van die registratie. Ook mijn telefoon heb vannacht geen 1200 mb verbruik gemeten...
Dat bedoel ik dus... Wordt dat opgelost door Simyo of is het gewoon jammer
Kijk mijn laatste zin eens?

k kreeg vanmorgen zelfs een SMS dat ik voor buiten de bundel tarieven aan t internetten was.


Die smsjes zijn realtime, er zijn alleen problemen met de App momenteel.
Badge +1
Klopt Raytje maar als er word verteld dat het netwerk SMS leidend is vrees ik het ergste.
Badge +1
Mijn telefoon heb geen 1200 mb geregistreerd qua verbruik...
Het is jammer dat het opgelost moet worden ! De mensen kijken op hun foontjuh eerst en vooral naar de app.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ikick en dcs88,

Er is inderdaad voor een groep Mijn Simyo app gebruikers een probleem met de weergave van het dataverbruik.
Zoals Raytje al aangeeft klopt het verbruik op Mijn Simyo wel. Ontvangen smsjes zijn net zoals altijd leidend en realtime verstuurd.

In dit topic kun je jezelf op de hoogte hoogte van de ontwikkelingen omtrent het weergave issue.


Ik heb dit topic trouwens in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet.

Reageer