.

Beantwoord

Kan niet sms-en via site

  • 1 February 2012
  • 10 reacties
  • 1331 Bekeken

Badge
Ik wil een sms versturen via de site om te voorkomen dat mijn nummer verloopt.

Nu heb ik een saldo van 73ct en kan niet sms-en wat opeens moet je een saldo van 1 euro hebben! Wat is dit voor onzin??

Ik ben mijn simkaart kwijt en wil een nieuwe aanvragen, maar op deze manier doe ik dat natuurlijk niet.

Weer slechte service van SimNO!!!
icon

Beste antwoord door Bibi 5 February 2012, 03:01

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Zoal ik al dacht........ Dit forum werkt totaal niet of de medewerkers zijn te bedonderd om te reageren! WAT EEN K*T SERVICE!! STEEK DAT NUMMER MAAR IN JE REET SIMNO!!!
Badge +1
Zeker geen wintertype? OMG grow up!!!
Badge +5
Hi Happyradio,

Om een vervangende simkaart te bestellen dien je minimaal 5eur beltegoed te hebben. Een opwaardering telt echter ook als verbruik van je simkaart. Als je in dit geval opwaardeert en daarna je vervangende simkaart bestelt, hoef je ook geen uitgaand gesprek te voeren.
Hoor graag of het is gelukt.

Groet,
Bibi
Wie raakt er nou zijn simkaart kwijt ?
Neem gewoon een andere provider en stop met bevuilen van dit Forum.
Badge +3
Iedereen heeft zijn eigen mening madbep.. 😉 en iedereen kan wel is zijn simkaart verloren zijn

Dus wat je zegt slaat nergens op ;-)

En goose.....wat je zegt is een beetje kinderachtig..
Iedereen heeft zijn eigen mening madbep.. 😉 en iedereen kan wel is zijn simkaart verloren zijn

Dus wat je zegt slaat nergens op ;-)

En goose.....wat je zegt is een beetje kinderachtig..




Precies iedereen heeft ze eigen mening, dus slaat mijn reactie toch wel ergens op.
Badge +3
Ik trap toch niet in je sarcasme meid! ;-)
Ik ben niet zo dom
Badge +1
Kinderachtig?

Beetje dom dan? Als je ziet op wat voor een post ik reageer en mijn reactie dan
kinderachtig vinden?????

Zal wel weer aan mij liggen.........

Fijne zondag LOL
Ik trap toch niet in je sarcasme meid! ;-)
Ik ben niet zo dom






Meid ????hoe kom je daar nu bij.
Gezien het aantal reacties op dit forum heb je niet veel anders te doen.
Badge +3
Sorry Aren700/HappyRadio waar zijn jullie mee bezig.
Welkom in de boze echte wereld, wat denken jullie nu dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten!
Als je echt zo slim bent dan hadden jullie beter alle voorwaarden en alle tarieven tussen alle aanbieders moeten vergelijken. Je kunt nartuurlijk ook meerdere aanbieders nemen ik ken mensen die dat gedaan hebben.

Reageer