.

Beantwoord

Kan je korting krijgen met gekoppelde accounts?

  • 15 August 2023
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Krijg je korting met gekoppelde accounts? 

icon

Beste antwoord door RicoK 15 August 2023, 14:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

@Gerada Korte vraag, kort antwoord: nee.

Simyo heeft ook niet zoiets als een family-pack of een familiebundel.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Gerada,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Wat @RicoK zegt klopt inderdaad (bedankt voor je hulp! 😊).

Wij hebben wel de Vriendendeal of Samenkorting. Beide kortingen kun je echter alleen gebruiken als je een nieuwe klant naar Simyo brengt. Jullie krijgen dan een éénmalige korting op beide aansluitingen.

Groetjes,
Roeqajja

Kan een moderator s.v.p. bevestigen dat je als Simyo-klant het Pluspakket van KPN gratis krijgt?

Of geldt dat alleen bij XS4ALL-klanten.?

een xs4all-klant bevestigt vandaag binnen het KPN-forum dat hij het Pluspakket gratis krijgt bij minimaal 1 Symio-abo, zie onderstaande link:

https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/gratis-pluspakket-bij-combinatie-simyo-met-kpn-597295?postid=1803752#post1803752

Mocht dat kloppen, bij wie moet ik zijn om dat ook actief te maken als KPN-klant?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD,

Op dit moment zijn zowel mijn collega's als ik niet op de hoogte van deze actie. Ik denk dat je dit het beste kunt vragen bij KPN of XS4ALL…Je vraag is ook meer gericht naar hun denk ik aangezien zij blijkbaar het pluspakket aanbieden. Ik hoor wel graag wat er uitkomt 😊.

Groetjes,
Seren

Hallo @Seren bedankt voor je reactie.

Ik heb dezelfde vraag ook binnen het KPN-forum gesteld en wacht hun reactie af.

Maar als het bij Symio niet bekend is, zal het wel iets van XS4ALL zijn.

CC: @Katana 

Hallo @Seren via KPN forum vandaag antwoord.

Betreffende xs4all-klant had behalve 2 Simyo abo's tevens een data-abo met 097  nummer van KPN. Het 097-mummer i.c.m. het KPN-thuisabo is de reden van het gratis pluspakket en NIET de Simyo-abo's.

Jammer.

CC @Katana 

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @Seren via KPN forum vandaag antwoord.

Betreffende xs4all-klant had behalve 2 Simyo abo's tevens een data-abo met 097  nummer van KPN. Het 097-mummer i.c.m. het KPN-thuisabo is de reden van het gratis pluspakket en NIET de Simyo-abo's.

Jammer.

CC @Katana 

Hoi @JanD,

Aha, kijk is aan! Ik had al een vermoeden dat het niet met Simyo te maken had. Thanks voor de update 😊!

Groetjes,
Seren

Reageer