.

Beantwoord

Kan ik twee nummers op één Mijn Simyo-account zetten?

  • 10 June 2018
  • 6 reacties
  • 486 Bekeken

Ik hb een sim van simyo en een 'mijn simyo' account. Ik heb vanmorgen een extra simkaart besteld voor mijn tablet. Ik wil beide sims op een account, zodat ik de automatische opwaardering ook in een account kan zien en regelen. Hoe doe ik dat? Ik zie in de welkoms mail dat ik voor de nieuwe sim een apart 'mijn simyo' account krijg. dit wil ik zo spoedig mogelijk gecombineerd hebben met mijn huidig account.
icon

Beste antwoord door Ron H 11 June 2018, 08:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Iedere simkaart met bijbehorend telefoonnummer heeft zijn eigen account, je kunt wel in de app twee accounts aanmaken en daar tussen switchen.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen jgfharderwijk,

Wat leuk om je op het forum te zien! Natuurlijk snap ik dat je graag alle gegevens van je aansluitingen gemakkelijk wilt kunnen bekijken.

Wat Ron H aangeeft klopt. Elke Simyo-aansluiting heeft een eigen telefoonnummer en daarbij een eigen Mijn Simyo-account. Per account kun je namelijk alle informatie vinden van die aansluiting. Het is niet mogelijk om twee verschillende telefoonnummers in één Mijn Simyo-account te voegen. Wel kun je met onze app meerdere accounts toevoegen aan het inlogscherm. Zo kun je gemakkelijk wisselen van aansluiting en alles goed regelen. 🙂 Op deze pagina lees je er meer over.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Ron H, dank je wel!

Groetjes,
Els

Hallo,

Ik heb een abonnement en heb nu een prepaidkaart erbij besteld. Nu heb ik die ontvangen maar ik heb geen email gehad met de pincode/wachtwoord. Inmiddels telefonisch contact gehad en het telefoonnummer doorgekregen, ik probeer een nieuw account aan te maken in mijn Simyo, maar omdat ik nog geen wachtwoord heb kan dat niet. Ik heb op wachtwoord vergeten geklikt en dat inmiddels een paar keer gedaan, en je raad het al nog steeds geen mail en ook niet in de spam. Hoe nu verder?

Groetjes Fen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FenKa,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt met inloggen! Ik zie wel dat er 2 keer een mail is gestuurd met het wachtwoord. Wat vreemd dat je dit niet terug kan vinden in je inbox of spam. Ik heb nogmaals even een nieuw wachtwoord voor je aangevraagd. Mocht je deze ook niet ontvangen hebben zou je mij dan een prive bericht  kunnen sturen? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

Hoi @FenKa,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt met inloggen! Ik zie wel dat er 2 keer een mail is gestuurd met het wachtwoord. Wat vreemd dat je dit niet terug kan vinden in je inbox of spam. Ik heb nogmaals even een nieuw wachtwoord voor je aangevraagd. Mocht je deze ook niet ontvangen hebben zou je mij dan een prive bericht  kunnen sturen? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

Het is nu allemaal gelukt, bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +7

@FenKa Wat fijn dat het inmiddels is gelukt 😊! Dan wens ik je voor nu nog een fijne dag toe! Groetjes, Amy

Reageer