Skip to main content
Beantwoord

Kan ik ergens ook het totaalverbruik zien per dag?

  • 31 May 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

In de app wordt wel aangegeven wat dagelijks per uur ofzo aan data verbruikt maar het zou ook wel heel fijn zijn als er ook gewoon zoals volgens mij in het verleden wel het geval was ook het totaalverbruik per dag wordt weergegeven.

Kan dat weer terug komen?

 

En waarom wordt de verbruikte data soms maar een keer per dag ofzo bijgewerkt?

Is dat zodat mensen denken nog data te hebben terwijl dat niet zo is zodat jullie weer kosten buiten de bundel kunnen rekenen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

En waarom wordt de verbruikte data soms maar een keer per dag ofzo bijgewerkt?

Is dat zodat mensen denken nog data te hebben terwijl dat niet zo is zodat jullie weer kosten buiten de bundel kunnen rekenen?

KPN/Simyo groeperen dataverbruikt in stukken van maximaal 8 uur of maximaal 60 MB of totdat de verbinding beëindigd. Welke van die 3 als eerste optreed. Zo'n groepeert stukje verbruik noem ik altijd een datasessie. Zodra zo'n datasessie klaar is, stuurt KPN het naar de systemen van Simyo. Helaas zit daar een beetje vertraging in.

(Vroeger met 3G hielden mobieltjes niet constant de dataverbinding open. Daardoor had je soort een beter beeld van het verbruik. Zeker als je weinig verbruikt.)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gk85,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van @Groentjuh (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen. 

Ik zal jouw feedback hierover intern voorleggen bij de juiste afdeling. Wie weet dat dit een optie is die kan worden toegepast in de toekomst. 

Groetjes,
Amy

Reageer