Kan ik mijn abonnement kosteloos opzeggen?
Bladzijde 1 / 1
Hey JHartman,
ja dit kan je moet wel rekening houden met de een maand opzeg termijn.
Je moet dus nog de maand zelf wel betalen.
Groet Paul.
ja dit kan je moet wel rekening houden met de een maand opzeg termijn.
Je moet dus nog de maand zelf wel betalen.
Groet Paul.
ja dit kan je moet wel rekening houden met de een maand opzeg termijn.
Je moet dus nog de maand zelf wel betalen.
Groet Paul.
Correctie. Alleen als er geen sprake meer is van een jaarcontract. Om te zien of er een een jaarcontract loopt log je in op je Mijn Simyo en kies je instellingen - abonnement. Staat daar geen datum achter de bundels dat is het maandelijks opzegbaar. Staat er wel een datum dan spreekt dat voor zich.
Hoi JHartman,
Wel heel jammer dat je een topic start waarin je wilt weten hoe snel je kunt opzeggen, maar goed ik zal je verder helpen ;)
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je geen einddatum meer hebt. Dit betekent dat wanneer jij je abonnement opzegt, het abonnement stopt op de 1e van de volgende maand: 1 oktober dus. Let wel op dat wanneer je je nummer wilt meenemen, je dan nummerbehoud zult moeten aanvragen bij je nieuwe provider voor die datum. Het makkelijkste in dit geval is overigens je contract niet opzeggen en het nummerbehoud (en opzegging) laten regelen door je nieuwe provider.
De opzegging is uiteraard kosteloos.
Is het zo duidelijk of heb je hier nog vragen over?
@PaulH en Raytje bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Wel heel jammer dat je een topic start waarin je wilt weten hoe snel je kunt opzeggen, maar goed ik zal je verder helpen ;)
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je geen einddatum meer hebt. Dit betekent dat wanneer jij je abonnement opzegt, het abonnement stopt op de 1e van de volgende maand: 1 oktober dus. Let wel op dat wanneer je je nummer wilt meenemen, je dan nummerbehoud zult moeten aanvragen bij je nieuwe provider voor die datum. Het makkelijkste in dit geval is overigens je contract niet opzeggen en het nummerbehoud (en opzegging) laten regelen door je nieuwe provider.
De opzegging is uiteraard kosteloos.
Is het zo duidelijk of heb je hier nog vragen over?
@PaulH en Raytje bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.