.

Beantwoord

Is mijn bundelwijziging wel doorgekomen?

  • 1 July 2015
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb een week of 3 geleden mijn bel- en internetbundel naar beneden aangepast. Ik wilde in juli vanwege vakantie geen internet en de kleinste belbundel. Om de een of andere reden is dit niet doorgevoerd, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 13:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi ElsElz,

Helaas werkt Ruud niet meer bij Simyo, dus ik hoop dat je het oké vindt dat ik op je vraag reageer 😉. (Ja, wij missen 'm nog elke dag).

Bij deze bevestig ik dat het uitzetten van je internetbundel is gelukt. Vreemd dat je weer geen e-mail hebt ontvangen van ons over deze wijziging. Zou je willen controleren of het e-mail adres dat op Mijn Simyo staat wel actueel is en/of hij daar niet in de Spam of ongewenst folder terecht is gekomen?

Groetjes, Tiury
Badge
Dag Ruud,
Vandaag paste ik wederom mijn bundel aan.
Omdat ik over ga naar een dual-sim telefoon en er straks twee simkaarten van simyo in mijn telefoon zitten, wil ik op de huidige kaart geen internet maar alleen bellen.
Ik heb dus de belbundel voor november naar 0mb gezet.
Op internet lijkt dit geregeld maar ik heb geen mail ontvangen.
Kun jij zien of dat nu wel goed gegaan is?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ElsElz,

Fijn dat het duidelijk is. De mail is inderdaad een goed controlemiddel;)
Geniet van je vakantie!
Badge
Dag Ruud, ik denk inderdaad dat ik dat niet goed heb gedaan. Ik las ergens op het forum bij een vraag van een ander dat ik dan een bevestigingsmail zou hebben gekregen en dat is niet zo. Niet goed dus. Pech. Volgende keer beter. Ik weet dan nu dat ik die mail zou moeten krijgen.
Dank voor je reactie.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ElsElz

Welkom op het Simyo Forum!

Ik ben direct even in je gegevens gedoken. Ik zie helaas geen verandering of poging in je aansluiting terug:?
Heb je je bundels proberen te wijzigen via Mijn Simyo, of de Simyo app?

En weet je zeker dat je de hele procedure inclusief bevestiging afgemaakt hebt? En wat voor toestel/apparaat heb je het geprobeerd?

Reageer