Vorige week wilde ik inloggen en toen kreeg ik een melding dat er aan de App gewerkt werd.
Vandaag nog eens kijken en ik vind hem enorm traag.
Is dit mijn probleem of ervaren meer gebruikers dit?
Ik gebruik een Samsung Galaxy S7.
Bladzijde 1 / 1
Zojuist even gecheckt. Op mijn iPhone 6S is de app nog steeds erg snel en ervaar ik niet wat jij wel ervaart.
Als ik een scherm open. Maak niet uit welke. Dan zie ik na elke seconde het gevraagde scherm maar het " Laad Duimpje " blijft gewoon prominent voorop staan en de info is dus niet te lezen.
Heb een screenshot gemaakt maar die kan ik hier niet plaatsen.
Nouja... is verder geen ramp maar vroeg het mij af of er meer waren die dit zo ervaarde
Nouja... is verder geen ramp maar vroeg het mij af of er meer waren die dit zo ervaarde
Dan zou het kunnen zijn dat de telefoon 'druk is'. Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Dan worden sowieso alle op dat moment actieve processen gestopt.
Goeie tip.
Loopt als een jekko nu.....
Loopt als een jekko nu.....
TOP!!! Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Hoi Rein59,
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt en ook je ervaring deelt.
Ik ben blij om te horen dat je met behulp van RicoK's advies weer als een speer de Simyo App kunt gebruiken. :D
@ RicoK, bedankt topper!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt en ook je ervaring deelt.
Ik ben blij om te horen dat je met behulp van RicoK's advies weer als een speer de Simyo App kunt gebruiken. :D
@ RicoK, bedankt topper!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.