.

Beantwoord

internet op mobiel

  • 18 July 2014
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Badge
Hallo, in MijnSimyo staat internet op je mobiel UIT. Afgelopen weekend heb ik op 'n camping gestaan en is mijn telefoon zonder stroom gekomen. Ik had nog een oud toestel bij me en heb daar mijn sim kaart ingestoken. De volgende dag kom ik erachter dat hij op dat toestelletje mail heeft opgehaald.
Maar hoe kan dat nu: mobiel internet heb ik in MijnSimyo toch uit staan????
icon

Beste antwoord door Ernst 21 July 2014, 12:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo,

Vraag van mijn kant, staat wifi aan?
Dan zou het kunnen.

Groet,
Friesian
Badge
Het was op een camping waar geen wi-fi was. En ik zie in Mijn verbruik van juli dat ik 5 x internet op mijn mobiel heb verbruikt. Nou gaat het mij niet om die 40 cent, maar voor hetzelfde geld was het in het buitenland gebeurt en had ik gigantische kosten gehad.

De instelling in MijnSimyo moet toch bepalend zijn....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi r0bert0,

Bij jou heeft inderdaad de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' aangestaan terwijl het eigenlijk uit hoorde te staan.
De kosten heb ik direct vergoed en het internet heb ik weer uitgezet.

'Hoe kan dat nou?' zul je je afvragen, welnu; Je bent op 5 juni overgestapt van een oude abonnementsvorm naar een nieuwe Simyo bundel.
Daardoor zijn onbedoeld een aantal instellingen teruggezet op de standaardwaardes, waaronder internet.
'Internet op je mobiel - Buitenland' staat standaard uit, dus gelukkig had dat niet kunnen gebeuren.

In elk geval; Excuus voor de verwarring van onze kant!
Badge
Hoi Ernst,

Bedankt voor de uitleg!

Groet,
r0bert0
Badge +6
Graag gedaan namens Ernst, r0bert0 :)

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Reageer