.

Beantwoord

Internet mb's?

  • 1 July 2013
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Badge
Vanaf 1 juli heb ik internet 500mb besteld.
Maar kijk ik bij mijn gegevens staat er nu nog 200mb.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Charlene 2 July 2013, 09:29

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +8
Vanaf 1 juli heb ik internet 500mb besteld.
Maar kijk ik bij mijn gegevens staat er nu nog 200mb.
Hoe kan dit?


Hoi Jack52,

Ik zie ook dat je de Internetbundel 500 hebt vanaf 1 juli. Is het misschien inmiddels al aangepast op Mijn Simyo. Gisteren was de eerste dag van de maand, en soms duurt het even dat de nieuwe bundels zichtbaar zijn.

Ik hoor het graag van je, of het nu juist wordt weergegeven.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Charlene,

Op de site is het nog niet aangepast.
Tevens zie ik bij internetbundels (MIJN SIMYO) dat er 3 geselcteerd zijn nl. geen bundel, 200 mb en 500 mb.
Ook zie ik dat ik in augustus alleen nog maar 100 belminuten voor 3 euro heb dus geen internet meer (heb 500 mb besteld).
Ik hoop dat dit nog aangepast kan worden want anders zit ik in augustus zonder internet.

 Groetjes Jack52
Badge +6
Hallo Charlene,

Op de site is het nog niet aangepast.
Tevens zie ik bij internetbundels (MIJN SIMYO) dat er 3 geselcteerd zijn nl. geen bundel, 200 mb en 500 mb.
Ook zie ik dat ik in augustus alleen nog maar 100 belminuten voor 3 euro heb dus geen internet meer (heb 500 mb besteld).
Ik hoop dat dit nog aangepast kan worden want anders zit ik in augustus zonder internet.

Groetjes Jack52


Hoi Jack52,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.