Skip to main content
antwoord

Inactieve gekoppelde accounts

• October 29, 2025
  • 7 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

In de app kun je switchen tussen gekoppelde accounts. Inactieve accounts lijken echter gewoon in de lijst te blijven staan maar als je er op klikt gebeurd er niks. 

Een foutmelding, of het account niet meer in de lijst tonen, zou handig zijn.

Beste antwoord door Tessanne

@XTF Ik heb het even gecheckt. Ik heb net van onze app afdeling gehoord dat dit momenteel tijdelijk niet mogelijk is. Maar ze gaan zorgen dat dit in de toekomst (komende maanden) weer mogelijk is. Dus je zou het een bewuste tijdelijke bug kunnen noemen ja! 

7 reacties

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 29, 2025

Hoi ​@XTF,

Heb je ook al eens de app helemaal van je toestel verwijderd en opnieuw gedownload? Ik ben benieuwd of je de accounts dan nog steeds ziet na opnieuw aanmelden. 

Groetjes, 

Tessanne 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • October 29, 2025

Nee, dat zou toch ook niet nodig moeten zijn?

JanD
  • Forum Expert
  • October 30, 2025

Nee, dat zou toch ook niet nodig moeten zijn?

Theoretisch misschien niet, maar in de praktijk wel.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 30, 2025

@XTF Dat kan er inderdaad voor nodig zijn om de accounts te verwijderen. Maar deze situatie kan ik zelf helaas niet recreëren in mijn app. 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • October 30, 2025

OK, maar dat is gewoon een bug dan?

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 30, 2025

@XTF Ik heb het even gecheckt. Ik heb net van onze app afdeling gehoord dat dit momenteel tijdelijk niet mogelijk is. Maar ze gaan zorgen dat dit in de toekomst (komende maanden) weer mogelijk is. Dus je zou het een bewuste tijdelijke bug kunnen noemen ja! 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • November 28, 2025

@XTF Dat kan er inderdaad voor nodig zijn om de accounts te verwijderen. Maar deze situatie kan ik zelf helaas niet recreëren in mijn app. 

Net de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. werkt ook niet.