.

Beantwoord

Ik wil mijn naam wijzigen. Hoe doe ik dat?

  • 22 December 2017
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb mij laten inschrijven door mijn vriend. Deze heeft zijn eigennaam ingevuld op verzoek van Simyo. Maar nu wil ik ook onder mijn eigen naam bij Simyo ingeschreven staan. Hoe kan/moet dat, want de naam is standaard niet te corrigeren. (inmiddels heeft hij zijn eigen abonnement, ook bij Simyo)
icon

Beste antwoord door Jihane 22 December 2017, 13:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Afdeling54b,

Welkom op het Simyo Forum!

Logisch dat je dat wilt aanpassen! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. Dan is het relatief makkelijk om je naam te wijzigen! Je hoeft alleen maar je eigen identiteitsbewijs en het identiteitsbewijs van je vriend te mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dat komt omdat hij de 'oude' naam is, en jouw naam is de 'nieuwe'. Zo weten we zeker dat iedereen toestemming heeft gegeven voor deze verandering.

Als je dat gedaan hebt, dan wordt je naam binnen enkele dagen aangepast.

Gaat dat lukken zo?

Groetjes,
Jihane

Ik wil mijn naam wijzigen, simyo spreekt mij steeds aan met mijn voorletters, en dat is irritant, hoe wijzig ik dat? (In de app, in emails en brieven etc)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mitsai 

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit wilt wijzigen. Hiervoor kan je ons een mail sturen met kopie ID en het 06-nummer. Je mag de mail sturen naar webcare@simyo.nl 😊. Dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste afdeling terrecht komt en dat hun het in orde maken voor jou!

Groetjes,
Amy

Ja maar wat heb ik dan aan mn ID? Daar staat mn roepnaam niet op, daar staan alleen die stomme doopnamen op..

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mitsai,

Na overleg met onze administratieve afdeling moet ik vermelden dat dit alleen aangepast kan worden naar de naam die op je ID staat vermeld. Het is dus niet mogelijk om jouw roepnaam te gebruiken op jouw aansluiting. Mocht je nog vragen hebben zie ik graag je bericht tegemoet!

Groetjes,
Amy

Reageer