.

Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op de Simyo App. Wat nu?

  • 15 November 2016
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben pas overgegaan op Simyo prepaid met nummerbehoud.

Nadat mijn eigennummer was overgezet kon ik niet meer via de Simyo app inloggen.
Niet via de inlogcode alsmede mijn wachtwoord.

Nu heb ik na nieuwe wachtwoord aanvraag mijn wachtwoord opnieuw ingesteld maar kan nog steeds niet
via de Simyo app inloggen. Ik kan op de webpagina wel normaal inloggen.

De app heb ik opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.

Wat kan ik nog doen om dit op te lossen?

Gerard.
icon

Beste antwoord door GeMiFSL 15 November 2016, 20:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Het is inmiddels opgelost, zag in een andere topic dat ik mijn account in de app moest verwijderen en opnieuw aanmaken. Dit was de oplossing.

Gerard.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi GeMiFSL,

Wat leuk dat je klant van ons bent geworden. En van harte welkom op het Forum!

Ik ben blij om te zien dat je de oplossing al binnen vijf minuten hebt gevonden. Dat is de kracht van het Forum. :D

Alvast veel bel-plezier toegewenst met je nieuwe simkaart!

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asma,

Dank voor je welkom :$

De antwoorden zijn altijd aanwezig hè, je moet ze alleen weten te vinden.:8 En inderdaad, daar heb je de forum voor.

Groeten,
Gerard.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi GeMiFSL,

Graag gedaan! :D

Groetjes,
Asma

Reageer