Ik heb teveel opgewaardeerd doordat het leek of de verzending van mijn opdracht niet was gelukt. Daarom twee keer teveel op verzenden gedrukt. De eerste opwaardering was al onderweg. Maar er werd niets aangegeven.
Is het mogelijk om gedeelte terug te storten op mijn rekening?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gerjo,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je teveel hebt opgewaardeerd. Ik zal voor je kijken wat ik kan doen. Ik zie dat je op 7 februari twee keer € 20,- en één keer € 10,- hebt opgewaardeerd. In totaal heb je dus € 50,- opgewaardeerd.
Welke opwaarderingen zou je terug willen gestort krijgen?
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je teveel hebt opgewaardeerd. Ik zal voor je kijken wat ik kan doen. Ik zie dat je op 7 februari twee keer € 20,- en één keer € 10,- hebt opgewaardeerd. In totaal heb je dus € 50,- opgewaardeerd.
Welke opwaarderingen zou je terug willen gestort krijgen?
Groetjes,
Caspar
Hallo Casper, het was de bedoeling om 10 euro op te waarderen. Dus als die 2x 20 euro terug op mijn rekening zou kunnen komen zou dat fijn zijn.
Hoi Gerjo,
Ik heb ervoor gezorgd dat je de opwaarderingen binnen twee weken teruggestort krijgt! Heb je hier nog vragen over? :$
Groetjes,
Caspar
Ik heb ervoor gezorgd dat je de opwaarderingen binnen twee weken teruggestort krijgt! Heb je hier nog vragen over? :$
Groetjes,
Caspar
Nou dat is super! Bedankt voor je berichtje. Ik houd het in de gaten.
Hoi Gerjo,
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met de oplossing.
Als je andere vragen hebt, dan kun je gerust een topic openen. :D
Alvast een ontzettende fijne dag toegewenst.
Groetjes,
Asma
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met de oplossing.
Als je andere vragen hebt, dan kun je gerust een topic openen. :D
Alvast een ontzettende fijne dag toegewenst.
Groetjes,
Asma
Goedemiddag,
ik heb tot op heden nog niets van jullie terug ontvangen.
Een overboeking hoeft tocht niet zo lang te duren?
We zijn nu al een maand verder.
Het zou jammer zijn als jullie het aanbieden om het geld terug te storten, maar dit niet nakomen.
ik heb tot op heden nog niets van jullie terug ontvangen.
Een overboeking hoeft tocht niet zo lang te duren?
We zijn nu al een maand verder.
Het zou jammer zijn als jullie het aanbieden om het geld terug te storten, maar dit niet nakomen.
Hoi Gerjo,
Wat vervelend zeg. Ik heb het gelijk even bij de financiële afdeling gevraagd, en ze hadden het erg druk. Mijn excuses hiervoor. Ze zullen het vandaag of morgen terugstorten.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend zeg. Ik heb het gelijk even bij de financiële afdeling gevraagd, en ze hadden het erg druk. Mijn excuses hiervoor. Ze zullen het vandaag of morgen terugstorten.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.