.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet?

• 15 February 2019
  • 5 reacties
  • 4187 Bekeken

• Beginner
  • 0 reacties
Beste medewerker van Simyo,

Ik ben overgestapt naar KPN thuis en ik las dat ik mijn bundels nu kan verdubbelen, kosteloos. Maar ik betaal nu bijv. 15 euro per maand en via de linkjes zou ik hetzelfde behalen en kleinere bundels hebben. Heeft u toevallig een idee waar ik dit moet regelen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 April 2022, 23:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kijk hier eens naar:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-simyo-compleet-sim-only-2588
Reputatie 7
Badge +10
Hi Reb,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je gebruik wil maken van Simyo Compleet! 🙂 Dat houdt inderdaad in dat je met een KPN vast aansluitingen thuis, je dubbele bundels bij ons krijgt. En dat je nog precies hetzelfde betaalt!

Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je Simyo Compleet hebt geactiveerd. Top! 😃

Heb je nog andere vragen?

@ Ron, dankjewel voor de informatie en voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Wij hebben thuis XS4ALL internet. Dat is ook bij mij inmiddels volledig een KPN abonnement met alle KPN techniek. Wanneer mag ik nu gebruik maken van Simyo Compleet? 

Reputatie 7
Badge +9

Aangenomen dat je omgezet bent en de postcode + huisnummer bij zowel KPN als Simyo helemaal hetzelfde zijn (cijfer, (hoofd)letters en spaties), zal op Mijn Simyo een blok verschijnen voor het activeren van Simyo Compleet. Daarnaast moeten de privacy instellingen op Mijn KPN toestaan dat zij jou gegevens deelt met Simyo, ander verschijnt dat blok ook niet. Dat kan enkele dagen duren.

Ik weet echter niet precies de situatie over het overzetten van XS4ALL naar KPN.

Na het activeren gaat Simyo compleet pas de volgende eerste van de maand in.

Een moderator zal maandag hier misschien meer over zeggen; tijdens het weekend zijn de moderatoren niet aanwezig op het forum.

Het is gelukt. Bedankt!

Reageer