.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet?

  • 15 February 2019
  • 11 reacties
  • 5098 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Beste medewerker van Simyo,

Ik ben overgestapt naar KPN thuis en ik las dat ik mijn bundels nu kan verdubbelen, kosteloos. Maar ik betaal nu bijv. 15 euro per maand en via de linkjes zou ik hetzelfde behalen en kleinere bundels hebben. Heeft u toevallig een idee waar ik dit moet regelen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 April 2022, 23:03

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kijk hier eens naar:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-simyo-compleet-sim-only-2588
Reputatie 7
Badge +10
Hi Reb,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je gebruik wil maken van Simyo Compleet! 🙂 Dat houdt inderdaad in dat je met een KPN vast aansluitingen thuis, je dubbele bundels bij ons krijgt. En dat je nog precies hetzelfde betaalt!

Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je Simyo Compleet hebt geactiveerd. Top! 😃

Heb je nog andere vragen?

@ Ron, dankjewel voor de informatie en voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Wij hebben thuis XS4ALL internet. Dat is ook bij mij inmiddels volledig een KPN abonnement met alle KPN techniek. Wanneer mag ik nu gebruik maken van Simyo Compleet? 

Reputatie 7
Badge +9

Aangenomen dat je omgezet bent en de postcode + huisnummer bij zowel KPN als Simyo helemaal hetzelfde zijn (cijfer, (hoofd)letters en spaties), zal op Mijn Simyo een blok verschijnen voor het activeren van Simyo Compleet. Daarnaast moeten de privacy instellingen op Mijn KPN toestaan dat zij jou gegevens deelt met Simyo, ander verschijnt dat blok ook niet. Dat kan enkele dagen duren.

Ik weet echter niet precies de situatie over het overzetten van XS4ALL naar KPN.

Na het activeren gaat Simyo compleet pas de volgende eerste van de maand in.

Een moderator zal maandag hier misschien meer over zeggen; tijdens het weekend zijn de moderatoren niet aanwezig op het forum.

Het is gelukt. Bedankt!

Goedemiddag, het is mij wel gelukt het nummer van dochter om te zetten naar dubbele mb’s (simyo+kpn) 

Bij mijn eigen nummer lukt dit niet, nummers zitten beide in dezelfde simyo app. Ik krijg ook niet de aanbieding in beeld. Bij haar was dat wel zo. We wonen op hetzelfde adres. Iemand enig idee? 

Reputatie 7

@LindaVermeulen Dat jullie op hetzelfde adres wonen is een, maar staat jouw adres ook in de Mijn Simyo app op hetzelfde adres? Let op spaties en toevoegingen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LindaVermeulen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik help je hiermee verder.

Het is belangrijk dat je de optie “Persoonsgegevens” ingeschakeld hebt voor Simyo Compleet. Hiermee geef je ons toestemming om je adresgegevens te delen met KPN. Op deze manier kunnen wij blijven controleren of je een KPN aansluiting hebt voor thuis. De optie kun je in Mijn Simyo vinden bij Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens inschakelen. Als je daarna de app opnieuw opent, zou je in het Overzicht de tegel moeten zien met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet"

Zoals @RicoK zegt is het inderdaad belangrijk om te checken of je adresgegevens goed in Mijn Simyo staan. Bedankt voor je hulp, Rico!

Het zou ook nog kunnen dat je Simyo Compleet al ingeschakeld hebt staan. 

Mocht je er niet uit komen, dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat. Ik kijk dan graag met je mee naar de oorzaak 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Hallo,

In mijn overzicht staat dat ik Simyo compleet heb. Heb een abo met 200Mb en was al eens verdubbeld

Nu heb ik internet van xs4all  en kom via internet op een pagina waar ik een abo kan afsluiten en waarbij ik een verdubbeling krijg naar 400 Mb en wat ook nog € 1,00 goedkoper is.

Dan moet ik bestellen voor een Sim kaart en ik denk dus dat het alleen voor nieuwe klanten is.

 

Vraag: Kan ik hier ook gebruik van maken als bestaande klant ? zonder een nieuwe sim kaart. Is dit zo om te zetten voor bestaande klanten ?

 

Groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +6

Hallo Jan
kijk eens in de app van simyo bij instellingen abonnement verlengen . 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @janhes,

Bedankt voor je bericht. Het antwoord van @Ron H klopt inderdaad! Heel erg bedankt voor je hulp 😊.

Ik zie op je aansluiting dat je contractvrij bent. Je kunt dan inderdaad via Mijn Simyo je abonnement verlengen met de bundels die wij op onze website aanbieden. Dit kun je regelen via Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt dan meteen een bevestigingsmail en de wijziging gaat vanaf de volgende maand in. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer