.

Beantwoord

Hoe stel ik een nieuwe inlogcode in op de App?

  • 17 November 2016
  • 7 reacties
  • 838 Bekeken

Waar kan ik mijn inlogcode wijzigen? Deze weet ik namelijk niet meer en vind het wel handig en snel om in te loggen.
icon

Beste antwoord door Asma 18 November 2016, 09:59

Bekijk originele reactie

7 reacties

Om welke inlogcode heb je het?

Die van je MijnSimyo (en app)
Die van je simkaart?
Die van je schermbeveiliging op je telefoon?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tanjaatje,

Welkom op het Forum!

Als ik het goed begrijp, dan bedoel je hiermee de inlogcode van de App. Als jij je inlogcode bent vergeten, dan kun je klikken op 'Inlogcode vergeten? Log in met je wachtwoord'. Nadat je bent ingelogd met je wachtwoord, dan kun je rechtsboven in de App klikken op je initialen. Hierna krijg je de mogelijkheid om een nieuwe inlogcode in te stellen. Gaat het lukken zo?

@ Raytje, wat heb je vlug gereageerd! Zo fijn, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Hoi Raytje
Ik heb precies zo gedaan zoals jij Raytje het hebt aangegeven en als ik op de zin met pijltje :"Wijzig inlogcode"druk dan krijg ik scherm:" Mijn Simyo gestopt"; Rapport of OK . Wat moet ik nu doen want dit gebeurd telkens weer.

Peter
Ik bedoelde idd de inlogcode van de app. Ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload. Toen deed deze het wel. Bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tanjaatje,

Wat tof dat alles weer helemaal werkt! 😃 Als je nog vragen hebt, laat je dat dan weten?

@ Pag, welkom op het Simyo Forum! Wat vervelend dat het bij jou niet lukt om de inlogcode te wijzigen! Wil jij ook de App verwijderen en daarna opnieuw installeren? Als het goed is, hoort alles dan weer te werken. Laat je het ons weten? Ik heb ook jouw username veranderd. Het was eerst jouw 06-nummer, maar vanwege privacy is dat niet raadzaam. Ik heb je username gewijzigd in iets dat ik ook in jouw e-mailadres zag staan. Als je je username toch in iets anders wilt wijzigen, dan kun je mij altijd een privébericht sturen.

Laat je me weten of alles straks werkt?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,
Ik heb alles gedaan zoals je schrijft en het werkt perfect. Inlogcode kon gelijk gemaakt worden. Super bedankt
Ook bedankt voor het aanpassen van mijn gebruikersnaam. Met "pag" kan ik goed leven.

PAG.:D:@
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pag,

Yes, wat fijn om te horen dat alles nu weer werkt! 😃 Laat je 't weten als je andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer