.

Beantwoord

Hoe krijg ik beide accounts in de Mijn Simyo app?

  • 30 November 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

Doel

Ik heb twee telefoonnummers van Simyo op mijn iPhone 13 mini, waarvan 1 eSim. Ik wil van beide het verbruik bijhouden in de Simyo app.

Probleem

Ik kan het account voor telefoonnummer 1 niet toevoegen aan de app, omdat ik dat moet goedkeuren met dezelfde app.

Genomen stappen

  1. Simyo app geïnstalleerd voor telefoonnummer 1 op iPhone
  2. Telefoonnummer 1 (per ongeluk) verwijderd uit Simyo app
  3. Telefoonnummer 2 toegevoegd aan Simyo app (werkt)
  4. Probeer telefoonnummer 1 weer toe te voegen aan Simyo app
  5. Krijg e-mail op e-mailadres telefoonnummer 1 die verwijst naar Simyo app

Waarschijnlijk een edge case, maargoed ik loop nu vast.

icon

Beste antwoord door Amy 1 December 2022, 11:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tMb,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat dit niet wil lukken! Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik zal de stappen even met je delen, zo kan je duidelijk zien hoe je de 2 nummers kan beheren in jouw Mijn Simyo app. 

Log in met je telefoonnummer en wachtwoord van nummer 1 > Druk linksboven op je mobiele nummer > Kies voor het toevoegen van een nieuw nummer > Vul het juiste nummer in (nummer 2) > Ga verder in de Mijn Simyo app van het nieuw toe te voegen nummer (nummer 2) > Accepteer het beheerverzoek  > Je kunt vanaf nu het andere nummer met jouw eigen inlog beheren (beheerder is nummer 1). 

Hopelijk lukt het! Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

De uitleg die je geeft is voor als je nieuw twee nummers toevoegt. Dat is niet mijn probleem.

In mijn uitleg geef ik aan dat ik nummer 1 niet kan toevoegen (dat moet de beheerder van nummer 1 in de simyo app doen) terwijl ik geen simyo app meer heb met nummer 1 ingelogd (die heb ik verwijderd).

Helpt het om de Simyo app te verwijderen en opnieuw te beginnen?

Groeten,

Bas.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tMb,

Bedankt voor je bericht. Excuses, het mij is nog niet helemaal duidelijk wat je bedoeld met '’terwijl ik geen simyo app meer heb met nummer 1 ingelogd (die heb ik verwijderd)'’. Je kan dit account namelijk weer toevoegen in de app zolang je de inloggegevens weet. Dit doe je door eerst uit te loggen uit je huidige account en daarna op het plusje te klikken. Je gebruikersnaam is je 06-nummer en mocht je jouw wachtwoord niet meer weten, dan heb je op de inlogpagina de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Mocht dit niet lukken, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag een nieuw wachtwoord per e-mail op!

Groetjes,
Amy

Ah ok het was me niet duidelijk dat je eerst moest uitloggen en dan pas een tweede account kan toevoegen. Ik dacht dat je een tweede account kon toevoegen via het drop-down menu als je linksboven op je naam klikt. Maar dat zijn twee verschillende dingen kom ik nu achter.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tMb,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat er nu meer duidelijkheid is! Laat je mij nog even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy 

Reageer