ik heb een mail gestuurd naar klantenservice@simyo.nl , maar krijg deze terug als onaangekomen. Wat gaat er mis?
Bladzijde 1 / 1
Opzeggen doe je via je MijnSimyo pagina. Na het inloggen ga je naar instellingen - Abonnement.
Wil je bij een andere provider een abonnement en je nummer van Simyo meenemen dan vraag je daar je abonnement aan en vraag je tevens nummerbehoud aan. Je nieuwe provider zal dan een aanvraag indienen bij Simyo en tevens je abonnement stoppen. Dit laatste gaat trouwens automatisch zodra je nummer over gaat.
Wil je bij een andere provider een abonnement en je nummer van Simyo meenemen dan vraag je daar je abonnement aan en vraag je tevens nummerbehoud aan. Je nieuwe provider zal dan een aanvraag indienen bij Simyo en tevens je abonnement stoppen. Dit laatste gaat trouwens automatisch zodra je nummer over gaat.
Zoals Ray aangeeft, NOOIT zelf opzeggen, indien je je nummer wilt meenemen naar een volgende provider, want eenmaal opgezegd is je nummer 'weg' en niet meer beschikbaar!
Ik wil het abb. opzeggen ivm overlijden van mijn vrouw
Met Oprechte Deelneming.
Je verzoek zal op dit forum worden opgepakt door een Moderator.
Je verzoek zal op dit forum worden opgepakt door een Moderator.
Gecondoleerd..
Hoi Petradelhermans,
Allereerst gecondoleerd met je vrouw! Veel sterkte in deze moeilijke periode.
Een opzegging in verband met overlijden gaat inderdaad op een andere manier dan op de reguliere manier (via Mijn Simyo). We willen het abonnement namelijk graag met terugwerkende kracht tot het tijdstip van overlijden stopzetten. Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een kopie van de overlijdensakte. Die kan je sturen naar klantenservice@simyo.nl. Lukt dat niet? Dan kan je het bestand ook uploaden bij het contactformulier op onze website.
Kom je er zo verder uit?
@Ray en RicoK bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Caspar
Allereerst gecondoleerd met je vrouw! Veel sterkte in deze moeilijke periode.
Een opzegging in verband met overlijden gaat inderdaad op een andere manier dan op de reguliere manier (via Mijn Simyo). We willen het abonnement namelijk graag met terugwerkende kracht tot het tijdstip van overlijden stopzetten. Het enige wat we daarvoor nodig hebben is een kopie van de overlijdensakte. Die kan je sturen naar klantenservice@simyo.nl. Lukt dat niet? Dan kan je het bestand ook uploaden bij het contactformulier op onze website.
Kom je er zo verder uit?
@Ray en RicoK bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Caspar
Gaat niet lukken . Alles wat ik probeer... Ik krijg mijn mails steeds terug als failed....
Hoi petrabelhermans,
Wat vervelend dat het niet lukt!
Probeer het eens op onze website via het contactformulier.
Klik hier om naar de juiste pagina te gaan en scroll dan naar beneden en kies optie 4: Stuur ons een e-mail. Als je daar op klikt, kan je aan de onderkant een bestand toevoegen.
Lukt het zo wel?
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat het niet lukt!
Probeer het eens op onze website via het contactformulier.
Klik hier om naar de juiste pagina te gaan en scroll dan naar beneden en kies optie 4: Stuur ons een e-mail. Als je daar op klikt, kan je aan de onderkant een bestand toevoegen.
Lukt het zo wel?
Groetjes,
Caspar
Heb ik gedaan. Nog geen reactie op gehad.
Hi Petrabelhermans,
Oh, jee! Wanneer heb je de e-mail verstuurd? Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat je een reactie op een e-mail krijgt. Is het langer dan drie werkdagen geleden? Dan kun je me dat laten weten, en ga ik voor jou uitpluizen waar de reactie blijft.
Groetjes,
Jihane
Oh, jee! Wanneer heb je de e-mail verstuurd? Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat je een reactie op een e-mail krijgt. Is het langer dan drie werkdagen geleden? Dan kun je me dat laten weten, en ga ik voor jou uitpluizen waar de reactie blijft.
Groetjes,
Jihane
18 APRIL VOOR T LAATST GEPROBEERD.
Hoi petrabelhermans,
Wat vervelend dat het niet zo soepel gaat.
E-mails van andere klanten komen wel binnen, weet je zeker dat je het juiste e-mailadres invoert? Of heb je al antwoord gehad? Zo niet, dan kan je het ook naar webcare@simyo.nl sturen. Lukt dat wel?
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat het niet zo soepel gaat.
E-mails van andere klanten komen wel binnen, weet je zeker dat je het juiste e-mailadres invoert? Of heb je al antwoord gehad? Zo niet, dan kan je het ook naar webcare@simyo.nl sturen. Lukt dat wel?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.