.

Beantwoord

Hoe kan ik extra telefoonnummers toevoegen in mijn simyo app?

  • 12 May 2016
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

hoe voeg je telefoonnummers toe in mijn simyo app
icon

Beste antwoord door Angela 12 May 2016, 12:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jwth,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je graag van deze nieuwe mogelijkheid gebruik wilt maken, kan ik begrijpen.

Gelukkig is het toevoegen van een extra account in de Mijn Simyo App heel eenvoudig. Als je op dit moment ingelogd bent, is het van belang om eerst uit te loggen. Je komt dan terecht in het inlog scherm waar je meerdere rondjes ziet staan. De rondje met initialen of een foto zijn al bezet. De rondjes waar een kruis instaat, zijn nog open. Hier kun je op klikken. Je ziet direct een inlogscherm waar je het nieuwe account kunt invullen.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Is gelukt, dank. Klopt het dat je wel steeds moet uitloggen om naar een ander account te gaan of kun je switchen als je bent ingelogd?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jwth,

Fijn dat het gelukt is! Het klopt dat je inderdaad moet uitloggen om te kunnen switchen tussen de meerdere accounts. Het is geen slecht idee om dit wellicht makkelijker te maken in de toekomst. Om die reden ga ik het doorzetten naar de juiste persoon. Zij kunnen bekijken of het mogelijk is en wie weet kunnen we jou dan van nog meer gemak voorzien 🙂 Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Ik weet niet of er "geturfd" wordt hoeveel mensen een bepaalde wens hebben (ter prioritering o.i.d.), maar doe voor mij maar een +1 als het gaat om het switchen tussen meerdere accounts zonder uitloggen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rjacobi,

Dankjewel voor de feedback! 😃 Haha, mocht het op turven aan komen, dan zal ik zeker een +1 erbij zetten voor jou!

Groetjes,
Jihane

Reageer