Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de gekoppelde accounts loskoppelen in Mijn Simyo?

• March 28, 2026
  • 2 reacties
  • 9 Bekeken

Hallo, mijn kinderen staan gekoppeld aan elkaar in de simyo app. Ik log in bij kind1 met een code en dan kan ik naast de foto op de 3 puntjes klikken om naar de andere accounts van kind 2 en kind 3 te gaan.

Nu wil ik kind 2 loskoppelen hiervan.

Hoe doe ik dat?

(Zelf inloggen in nieuw gedownloade my simyo app lukt niet. Het wachtwoord dat ingesteld staat bij kind1 pakt niet)

Gr Linda

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Marcolindabos,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@XTF al goede informatie hebt ontvangen!

Ik leg het graag nog even stapsgewijs uit. Om een gekoppeld account te verwijderen log je in met je eigen 06-nummer in de Mijn Simyo app > Klik vervolgens op je eigen naam (hier zie je de gekoppelde accounts terug) > Klik op het prullenbakje van het account dat je wilt verwijderen.

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt! 

Groetjes,
Amy

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • March 29, 2026

In de Accounts lijst is de meest rechter optie Gekoppelde accounts. Daar kun je op het prullenbakje klikken.

Als een wachtwoord niet werkt kun je dat resetten.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 30, 2026

Hoi ​@Marcolindabos,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@XTF al goede informatie hebt ontvangen!

Ik leg het graag nog even stapsgewijs uit. Om een gekoppeld account te verwijderen log je in met je eigen 06-nummer in de Mijn Simyo app > Klik vervolgens op je eigen naam (hier zie je de gekoppelde accounts terug) > Klik op het prullenbakje van het account dat je wilt verwijderen.

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt! 

Groetjes,
Amy