Beste antwoord door MartijnR
Bekijk originele reactieHet lukt me al enige dagen niet om in te loggen via de MijnSimyo app
Vandaag de upgrade op mijn Note 3 gedownload en nog steeds kan ik niet via de app inloggen op MijnSimyo. Iedere keer dezelfde melding dat er iets is fout gegaan. Heb de app geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dezelfde melding.
Hoi RudieV, welkom op het Simyo forum!
Wat relaxed dat het probleem zichzelf heeft opgelost :)
Ik ben het met Martijn® eens. Er waren ook geen issues bekend met de app afgelopen tijd.
Wat relaxed dat het probleem zichzelf heeft opgelost :)
Ik ben het met Martijn® eens. Er waren ook geen issues bekend met de app afgelopen tijd.
Mooi dat het nu werkt :)
Nee geen bug bij Simyo, ik denk eerder een typefout of installatie probleem.
Nee geen bug bij Simyo, ik denk eerder een typefout of installatie probleem.
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Vanaf vandaag lukt het ineens wel. Een bug bij SImyo?
Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.