Vandaag de upgrade op mijn Note 3 gedownload en nog steeds kan ik niet via de app inloggen op MijnSimyo. Iedere keer dezelfde melding dat er iets is fout gegaan. Heb de app geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dezelfde melding.
Bladzijde 1 / 1
En je kunt wel op "mijn Simyo"? want dat zijn een en dezelfde.
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Vanaf vandaag lukt het ineens wel. Een bug bij SImyo?
Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie.
Mooi dat het nu werkt :)
Nee geen bug bij Simyo, ik denk eerder een typefout of installatie probleem.
Nee geen bug bij Simyo, ik denk eerder een typefout of installatie probleem.
Hoi RudieV, welkom op het Simyo forum!
Wat relaxed dat het probleem zichzelf heeft opgelost :)
Ik ben het met Martijn eens. Er waren ook geen issues bekend met de app afgelopen tijd.
Wat relaxed dat het probleem zichzelf heeft opgelost :)
Ik ben het met Martijn eens. Er waren ook geen issues bekend met de app afgelopen tijd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.