.

Beantwoord

Het lukt me al enige dagen niet om in te loggen via de MijnSimyo app

  • 10 January 2014
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Vandaag de upgrade op mijn Note 3 gedownload en nog steeds kan ik niet via de app inloggen op MijnSimyo. Iedere keer dezelfde melding dat er iets is fout gegaan. Heb de app geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dezelfde melding.
icon

Beste antwoord door MartijnR 11 January 2014, 10:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
En je kunt wel op "mijn Simyo"? want dat zijn een en dezelfde.
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Vanaf vandaag lukt het ineens wel. Een bug bij SImyo?

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 3
Badge +9
Mooi dat het nu werkt :)

Nee geen bug bij Simyo, ik denk eerder een typefout of installatie probleem.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RudieV, welkom op het Simyo forum!

Wat relaxed dat het probleem zichzelf heeft opgelost :)

Ik ben het met Martijn® eens. Er waren ook geen issues bekend met de app afgelopen tijd.

Reageer