Skip to main content
Hallo,

ik heb een jaar abbonement , zou in oktober 2013 aflopen,

nu heb ik gisteren mijn bundel van 100 minuten verhoogd naar 200 minuten ,

en tevens , om te proberen een internet bundel van 200 mb gekozen.

nu zie ik dat mijn abbonement voor 1 jaar ingaat op 1 mei?????? dus nu tot mei 2014???

Zit ik dan weer opnieuw aan een jaar vast,

dit wordt er dus niet bij vermeld.............

hoe zit dat???
Nee je eindatum blijft staan. Je kunt naar boven of beneden wijzigen. Doe je dit voor de 25e van de maand dan gaat deze de volgende maand in. Na het einde van je jaar stopt je bundel niet maar loopt voor dezelfde tarieven door. Maar nu kun je wel per maand opzeggen.
Nee je eindatum blijft staan. Je kunt naar boven of beneden wijzigen. Doe je dit voor de 25e van de maand dan gaat deze de volgende maand in. Na het einde van je jaar stopt je bundel niet maar loopt voor dezelfde tarieven door. Maar nu kun je wel per maand opzeggen.



Martijn, bedankt voor je reactie.

maar waar zie ik nu nog de exacte einddatum van mijn oorspronkelijke jaar abonnement?

beetje verwarrend allemaal, zou duidelijker kunnen op de site mijn simyo.........
Dat klopt je einddatum zou in mijn ogen ook hetzelfde moeten blijven. Wacht even tot een simyo medewerker hier op reageerd. Misschien zetten zij het terug naar de oorspronkelijke datum.
Hallo,

ik heb een jaar abbonement , zou in oktober 2013 aflopen,

nu heb ik gisteren mijn bundel van 100 minuten verhoogd naar 200 minuten ,

en tevens , om te proberen een internet bundel van 200 mb gekozen.

nu zie ik dat mijn abbonement voor 1 jaar ingaat op 1 mei?????? dus nu tot mei 2014???

Zit ik dan weer opnieuw aan een jaar vast,

dit wordt er dus niet bij vermeld.............

hoe zit dat???




Hoi Johanfl,



Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.