.

Beantwoord

Eenvoudig wachtwoord voor raadplegen app

  • 4 December 2013
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,

Is het mogelijk om een eenvoudig wachtwoord te maken voor het kunnen raadplegen van je beltegoed?

Na enkele dagen verloopt steeds je sessie in de iPhone app en wil je een eenvoudig wachtwoord of een pincode hebben om weer in te kunnen loggen. Maar voor je account-gegevens wil je een ingewikkeld wachtwoord hebben om misbruik te voorkomen.

Kan zo iets mogelijk gemaakt worden?

Groet,

Remco
icon

Beste antwoord door Charlene 5 December 2013, 14:47

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Badge +1
Hallo Remco,

Op dit moment is er elders op het forum een topic open waarin je je feedback op de Simyo app kan geven. Het topic is hier te vinden: https://forum.simyo.nl/over-simyo-80/nieuwe-versie-simyo-app-hebben-jullie-stem-nodig-14059/

Je zou je suggestie daar kunnen plaatsen. Ik vind het in ieder geval een goed idee! Op de manier waarop het nu geregeld is stimuleert Simyo mensen een simpel/kort wachtwoord uit te kiezen. Dit komt de beveiliging uiteraard niet ten goede..
Badge +8
Hallo,

Is het mogelijk om een eenvoudig wachtwoord te maken voor het kunnen raadplegen van je beltegoed?

Na enkele dagen verloopt steeds je sessie in de iPhone app en wil je een eenvoudig wachtwoord of een pincode hebben om weer in te kunnen loggen. Maar voor je account-gegevens wil je een ingewikkeld wachtwoord hebben om misbruik te voorkomen.

Kan zo iets mogelijk gemaakt worden?

Groet,

Remco


Hoi duvel,

Mijn Simyo en de Mijn Simyo app zijn dezelfde account, dus gebruiken hetzelfde wachtwoord. Je zou je suggestie inderdaad in het app-topic kunnen plaatsen, (goede tip Tjeerd!) maar ik denk helaas dat dit niet iets is wat mogelijk gemaakt kan worden.
Heel fijn dat je meedenkt, en misschien heb je nog andere suggesties die je in dat andere topic kunt doen?

Groetjes,
Charlene


Hoi duvel,

Mijn Simyo en de Mijn Simyo app zijn dezelfde account, dus gebruiken hetzelfde wachtwoord. Je zou je suggestie inderdaad in het app-topic kunnen plaatsen, (goede tip Tjeerd!) maar ik denk helaas dat dit niet iets is wat mogelijk gemaakt kan worden.
Heel fijn dat je meedenkt, en misschien heb je nog andere suggesties die je in dat andere topic kunt doen?

Groetjes,
Charlene


Ik heb de vraag al in dat draadje geplaatst.

Ik weet zeker dat dit technisch mogelijk gemaakt kan worden, de vraag is alleen of julle het gaan doen. Als het niet mogelijk gemaakt gaat worden, is de kans groot dat ik de app er af gooi wegens onbruikbaar ivm veiligheidsrisico's.

Maar wat mij betreft mag dit draadje op slot, gaan we in die andere verder.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi duvel,

Ik zie inderdaad dat je in het app topic ook hebt gereageerd. Mijn collega Kevin heeft ook een reactie op je suggestie geplaatst. Ik zal dit topic dan ook sluiten :)

Groetjes,

Alex