Telkens wanneer ik mijn Simyo open (checken minuutjes) of een mailtje krijg word ik geconfronteerd met mijn voornaam en uiteraard het tutoyeren geven mij het gevoel dat ik mij heb aangemeld bij een punnikclubje ipv een zakelijke telecomprovider.
Probleem is dat dit niet te veranderen is in de persoonlijke gegevens. Voornaam zou gewoon een hoofdletter moeten worden. Heb ik in ieder geval het idee dat we een zakelijke overeenkomst hebben.....
Bovendien hoef ik niet maandelijks op de hoogte gesteld te worden dat er binnenkort wat geld afgeschreven gaat worden. Dat weet ik wel.
En als toegift: bij een verandering (rek. nr. Simyo) krijg ik een mailtje in een dusdanige infantiele bewoording dat ik echt het idee krijg als een 12 jarige behandeld te worden.
Dus een zakelijke benadering (incl. de vanzelfsprekende etiquette) en stop met dat popi-jopi gebeuren.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie