.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]



Toon eerste bericht

161 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volgens mijn beste vriend, Google 🙂, kan de S3 tot KitKat 4.4 en soms zelfs tot Lollipop 5.1 geupdated worden.
Hoi Angela,

Ik heb versie 4.3 op mijn mobiel, dus er zou geen reden moeten zijn waarom ik de app niet zou kunnen downloaden. Wel vreemd vond ik dat als ik op play store Sinyo intyp, dat ik alleen de spaanse versies van de app te zien krijg, (die overigens niet aangeven dat mijn mobiel niet compatibel is..) en als ik de link van de NL site gebruik,kom ik wel uit bij de Nederlandse app. Ik vraag me af of er in de software ergens een bug zit.. Kan je dit eens voor mij checken? Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
Hoi Angela,

Ik heb versie 4.3 op mijn mobiel, dus er zou geen reden moeten zijn waarom ik de app niet zou kunnen downloaden. Wel vreemd vond ik dat als ik op play store Sinyo intyp, dat ik alleen de spaanse versies van de app te zien krijg, (die overigens niet aangeven dat mijn mobiel niet compatibel is..) en als ik de link van de NL site gebruik,kom ik wel uit bij de Nederlandse app. Ik vraag me af of er in de software ergens een bug zit.. Kan je dit eens voor mij checken? Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?


Waar heb jij je telefoon gekocht?
Noorwegen. Kan dat het zijn??
Reputatie 7
Badge +10
Helaas kan ik jouw software niet nakijken Henkster! De software van de app is in dit geval niet het probleem omdat jij de enige bent die last heeft van dit probleem. Dit moeten we dan zien als een losstaand probleem. Het feit dat jij jouw telefoon in Noorwegen hebt gekocht kan zeker bijdragen!

Wie weet heeft onze Raytje hier een oplossing voor? Helaas kan ik niet veel ondersteuning bieden in verschillende toestellen :(

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Mijn Samsung S5 Duos komt uit Tsjechië, mijn Prestigio-tablet (met 3G) uit Polen, de telefoon draait op Lollipop 5.0, de tablet op KitKat 4.4, op beide apparaten werkt de app perfect.
Ik denk dat Henkster zijn instellingen van land en taal eens goed moet controleren, alleen de taal is niet voldoende, de landkeuze is zeker voor de Play Store heel belangrijk.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor de tip Franswon! Dit heb ik inderdaad eerder gehoord. @Henkster, heb je wat aan de uitleg van Franswon en de tips die hij geeft?

Groetjes,
Angela
Badge
Kan ik niet terug naar de oude app deze werkte altijd met de nieuwe app continu probleem met het oranje scherm wat voor instellingen ik ook gebruik heb hem al een keer of 10 geinstalleerd en gedeinstalleerd ieerste keer doet hij het goed daarna is het prut het gaat om mijn tel een LG L7..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi bromnozzem,

Wat jammer dat je de nieuwe app niets vindt en dat deze niet goed functioneert op jouw telefoon. Zoals in de FAQ staat geschreven, moet je na het opnieuw installeren 'Ingelogd' blijven niet aanvinken. Daardoor gaat het de eerste keer goed en de tweede keer niet. Helaas is het niet mogelijk om terug te gaan naar de oude app. Laat je me weten of mijn tip heeft geholpen?

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tiury,

Er stond in deel 1 een downloadlink naar de oude app, ik weet niet of deze link nog werkt. Wel wil ik er op wijzen dat niet alle informatie correct wordt weergegeven in de oude app. Misschien dat bromnozzem de app moet deïnstalleren en opnieuw moet instaleren zonder de optie 'ingelogd blijven' aan te vinken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi franswon,

Dat heb je helemaal correct, maar je begrijpt vast dat ik deze niet mag adviseren 😉. Daarnaast heb je inderdaad de kans dat er meer vragen door komen, gezien er een boel wijzigingen zijn geweest, waardoor er bundels, tarieven, cadeautjes én extra bundels verkeerd worden weergeven.

Het feit dat de app de eerste keer wel werkt en daarna niet, doet me echt denken aan de issue met het 'ingelogd blijven' en de oude android versies 🙂. Die is vrij eenvoudig opgelost door het 'ingelogd blijven' niet aan te vinken.

Hou je ons op de hoogte, bromnozzem?

Groetjes, Tiury
Fijn dat de widget er weer is, aleen ben ik toch weer terug gegaan naar de oude app. De reden is dat het font nu zo klein is dat ik het zonder bril niet meer kan lezen, wat met de oude app wel prima gaat. Ik heb de fonts in mijn telefoon normaal extra groot staan, is het een idee om die instelling te gebruiken bij het bepalen van de font grootte in de wirdget?
Badge
[quote=Tiury]Hoi bromnozzem,
Na weer vele malen installleren en weer deinstalleren doet hij het nu eindelijk heb inderdaad nu het vinkje uitstaan met wachtwoord onthouden wat ik trouwens erg onhandig vindt,gezien ik meerdere keren per dag kijk wat er gebeurd..
Maar goed hij werkt en dat is het belangrijkste.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thebug & Bromnozzem,

@Thebug, goed dat je dit aangeeft! Ik zal je idee doorgeven aan de juiste personen. Wie weet kunnen we dit in een volgende update iets aanpassen waardoor de letters wat groter worden 🙂 Bedankt voor je feedback!

@Bromnozzem, goed om te zien dat het nu werkt. Dat je graag ingelogd wilt blijven kan ik begrijpen. Helaas gaat dit niet met de oudere versies van Android. Als je de mogelijkheid hebt om je softwareversie een update te geven, ben je van dit probleem af. Alle versies na Android 4 kampen namelijk niet meer met dit probleem. Ben je in de mogelijkheid om dit te proberen? Helaas zijn niet alle telefoon geschikt hiervoor.

Groetjes,
Angela
wat ik mis in de nieuwe app is het lijntje met het aantal dagen die je nog te gaan hebt tot het einde v.d. maand.
Hiermee zie je in 1 oogopslag of je verbruik boven of onder het daggemiddelde ziet.
Kan dat weer terugkomen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi frank.luchtmeijer,

Bedankt voor je feedback 🙂 Goed dat je ons dit laat weten natuurlijk. Omdat je niet de enige bent met deze feedback, kijken we naar een manier waarop we dit terug kunnen brengen. Ik kan daar echter nu nog niet zoveel over kwijt!

Groetjes, Tiury
Er is ook een groot deel van jullie klanten (waaronder ik) Windows Phone gebruiker. Leuk en bedankt voor de mail maar wij hebben er niets aan. 😛
Reputatie 1
Wel heel erg jammer dat er nog steeds geen app is voor de Windows Phone .......
Komt deze er nog?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WillemSV en Wim3117,

Goed dat jullie je hierover laten horen 🙂. Ik heb zojuist een ander forumlid met hetzelfde verzoek aan antwoord gegeven. Deze reactie vind je hier. Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen 🙂.

Groetjes, Tiury
Leuk zo'n mailtje. Totdat bleek dat het niet relevant voor je was omdat je OS niet ondersteund wordt door Simyo (Windows Mobile). Wat ik me dan toch afvraag: Waarom niet een update ervoor? En ja, ik begrijp dat het marktaandeel een stuk kleiner is tov een Android, maar ik kan me niet voorstellen dat een stagair aannemen om een transparante live tile te maken die je tegoed/resterende minuten/mbs ziet zo duur voor jullie is. (Als random voorbeeld). Of als jullie het weigeren, stel de API open.

Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.
Kan ik meerdere sim kaarten beheren onder 1 account (dan wel koppelen)?
Leuk zo'n mailtje. Totdat bleek dat het niet relevant voor je was omdat je OS niet ondersteund wordt door Simyo (Windows Mobile). Wat ik me dan toch afvraag: Waarom niet een update ervoor? En ja, ik begrijp dat het marktaandeel een stuk kleiner is tov een Android, maar ik kan me niet voorstellen dat een stagair aannemen om een transparante live tile te maken die je tegoed/resterende minuten/mbs ziet zo duur voor jullie is. (Als random voorbeeld). Of als jullie het weigeren, stel de API open.

Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.


Leg ons even uit hoe jij denkt dat Simyo detecteert wat voor telefoon hun klanten hebben. Ben ik zeer benieuwd naar, helemaal omdat Simyo een Sim Only provider is en er dus geen abonnementen zijn in combinatie met een toestel.

Het mailen van nieuwsbrieven gaat met een simpele "druk op knop" naar al haar klanten. Het enige wat Simyo kan zien is of je een pre paid klant bent of een klant met abonnement.
Kan ik meerdere sim kaarten beheren onder 1 account (dan wel koppelen)?

Ja je kunt dat doen in het inlogscherm door op het +je in het rondje te klikken.
Voor de prepaid versie zou het handig zijn als je snel een internet bundel kan bestellen. Dus zonder eerst de webpagina te hoeven openen
Leuk zo'n mailtje. Totdat bleek dat het niet relevant voor je was omdat je OS niet ondersteund wordt door Simyo (Windows Mobile). Wat ik me dan toch afvraag: Waarom niet een update ervoor? En ja, ik begrijp dat het marktaandeel een stuk kleiner is tov een Android, maar ik kan me niet voorstellen dat een stagair aannemen om een transparante live tile te maken die je tegoed/resterende minuten/mbs ziet zo duur voor jullie is. (Als random voorbeeld). Of als jullie het weigeren, stel de API open.

Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.


Leg ons even uit hoe jij denkt dat Simyo detecteert wat voor telefoon hun klanten hebben. Ben ik zeer benieuwd naar, helemaal omdat Simyo een Sim Only provider is en er dus geen abonnementen zijn in combinatie met een toestel.

Het mailen van nieuwsbrieven gaat met een simpele "druk op knop" naar al haar klanten. Het enige wat Simyo kan zien is of je een pre paid klant bent of een klant met abonnement.

Het lijkt me al sterk dat ze dat niet gewoon via het netwerk kunnen uitvogelen. Zelfs als dat niet kan lijkt het me wel heel erg onwaarschijnlijk als wanneer de app verbinding maakt met de Simyo servers er geen versie wordt doorgestuurd. Daarmee kunnen ze inderdaad geen WM10 gebruikers met Simyo prepaid vinden gezien die uberhaupt geen app hebben, maar degene met een abbo wel.

Dat ze gewoon op de send-all knop drukken zal wel, maar dat is hun keuze. Ik vind het iig niet netjes om een mail te sturen naar WM10/WP8 gebruikers dat er een nieuwe app is terwijl er geen nieuwe app is. En dan zelfs dat niet vermelden in de mail.

Reageer