Skip to main content
antwoord

De informatie over mijn factuur in de app klopt niet, hoe kan dat?

  • September 16, 2019
  • 8 reacties
  • 412 Bekeken

In de MijnSimyo app krijg ik de melding dat mijn factuur van augustus klaar staat. Melding is gedateerd op vandaag, 16 september 2019. Als ik aanklik kom ik in het overzicht van mijn facturen. Daar staat vervolgens "je factuur staat klaar rond 26 september. Tot die tijd kunnen je kosten veranderen. Het bedrag staat op 0.

Inloggen op MijnSimyo op de laptop geeft ook melding van een nieuwe factuur;

Je factuur van augustus staat klaar

€x,xx (gemaskeerd) Het bedrag wordt rond 26 september automatisch afgeschreven.

Normaliter wordt bij bij het bedrag inderdaad rond de 26e afgeschreven. Dit zegt mij dat de info in de app onjuist is. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geeft geen resultaat.

Graag een oplossing.

NB. Als ik de app op download klik krijg ik wel een factuur met bedrag..

Beste antwoord door Ray

Probleem is opgelost.
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

  • auteur
  • antwoord
  • September 17, 2019
Probleem is opgelost.

Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • September 18, 2019
Hoi Ray,

Sorry dat we niet hebben gereageerd voordat het al was opgelost!

Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Denk het niet, maar vraag het toch even 😀

Groetjes,
Bas

  • auteur
  • September 19, 2019
Geen idee, maar de app had wel wat problemen met de juiste weergave lijkt het. Misschien een aandachtspuntje ofzo.

Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • September 20, 2019
Hoi Ray,

Wel iets om even in de gaten te houden in ieder geval! Maar we kunnen natuurlijk niet een issue fixen die niet (meer) gereproduceerd kan worden en er dus eigenlijk niet (meer) is. Voor nu laten we het dus maar even voor wat het is 😉

Groetjes,
Bas

  • Beginner
  • July 19, 2023

Op mijn factuur van juli staat dat ik 8x (van 2 juli t/m 5 juli) data heb gebruikt op mijn mobiel in Nederland.

Echter heb ik helemaal geen databundel. Hoe kan dat?

Het is telkens een bedrag van €0,01. Wat betekent dit?


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 20, 2023

Zet in de app bij instellingen en dan naar Internet en bellen internetten uit dan zou je hier geen last meer van moeten hebben😉


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 20, 2023

Hoi @Judith0,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind! 

Zoals ​​​​​​@Ron H aangeeft (bedankt!) kan je dan inderdaad het beste de optie '’internet'’ uitschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. 

Ik hoor graag of dit is gelukt! 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • July 24, 2023

Bedankt @Ron H !
Ik heb mijn instellingen aangepast.

Groeten,

Judith