.

Beantwoord

dataverbruik bijwerken zit ruim 3 dagen tussen!

  • 29 April 2013
  • 10 reacties
  • 741 Bekeken

Badge +1
Het is lastig maar dus nog niet verbeterd,
dataverbruik bijgewerkt tot is nu al ruim 3 dagen oud !!!
Je weet zo toch niet meer  wat je nog kan, zeker in de laatste dagen van de maand.
wordt dit altijd bijgewerkt op hele mb's ??
icon

Beste antwoord door franswon 30 April 2013, 11:49

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je dataverbruik loopt altijd iets achter, heb je ná de vermelding geen data verbruikt of gebeld/ge-smst, dan worden de tellers niet bijgewerkt.
De afronding: in de periode wordt het aantal KB's bij elkaar opgeteld en afgerond (naar boven) op MB's.
Badge +1
franswo,
bedankt voor je reactie.
Badge +1
moet zijn:
franswon
Reputatie 7
Badge +9
Frans is ook goed hoor 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi johanfl,

Het antwoord van franswon hierboven klopt. Het kan zijn dat je verbruik met een vertraging is verwerkt, maar het is ook mogelijk dat je na de 'bijwerkdatum' geen verbinding meer hebt gehad. De bijwerkdatum zal altijd de datum zijn per wanneer wij voor het laatst een verbinding hebben kunnen registreren.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Bij mij staat er sinds 1 mei elke dag 0,0 kb verbruikt. Echter het totaal wordt wel bijgehouden. Een dag vertraging kan ik inkomen maar dit heb ik nog nooit gehad. Vier dagen al niet m'n verbruik per dag kunnen inzien.
Reputatie 7
Badge +9
Daarom; installeer een goede dataverbruik app. Da's mijn advies.  http://smilies.sofrayt.com/%5E/j0/clever.gif Die zijn een stuk accurater.
Badge +6
Bij mij staat er sinds 1 mei elke dag 0,0 kb verbruikt. Echter het totaal wordt wel bijgehouden. Een dag vertraging kan ik inkomen maar dit heb ik nog nooit gehad. Vier dagen al niet m'n verbruik per dag kunnen inzien.

Hoi Ruud076,

De gegevens die op je overzichtspagina staan en wat op je factuur staat is leidend. De website is nog nieuw en niet alle pagina's werken zoals het zou moeten werken. Hier wordt aangewerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi johanfl,

Het antwoord van franswon hierboven klopt. Het kan zijn dat je verbruik met een vertraging is verwerkt, maar het is ook mogelijk dat je na de 'bijwerkdatum' geen verbinding meer hebt gehad. De bijwerkdatum zal altijd de datum zijn per wanneer wij voor het laatst een verbinding hebben kunnen registreren.

Groetjes,

Alex


Ook de tijd Alex?

Mijn belverbruik is bijgewerkt op 25-5-2013 om 18:45 uur.
Mijn laatste contact was op 25-05-2013 om 21:18 uur .

Dus volgt er wel of geen opdate?
Badge +6
Ook de tijd Alex?

Mijn belverbruik is bijgewerkt op 25-5-2013 om 18:45 uur.
Mijn laatste contact was op 25-05-2013 om 21:18 uur .

Dus volgt er wel of geen opdate?


Hoi Martijn®,

Het verbruik wat wij hebben door gekregen van het netwerk is verwerkt op 25 mei 2013 om 18:45. Je hebt daarna nog verbruik gemaakt van je aansluiting en dat moet dan nog verwerkt worden op je persoonlijke pagina.

Reageer