.

Beantwoord

Bundel niet aan te passen

  • 26 February 2013
  • 18 reacties
  • 1149 Bekeken

ik wil mijn internet bundel aanpassen maar krijg elke x een foutmelding. heeft iemand anders ook deze problemen?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 15:35

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welke melding. En wat wil je aanpassen. Naar boven of beneden.
@ Martijn de foutmelding is https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error als ik mijn bundel naar beneden bij wil stellen
ik krijg dezelfde melding bij het verhogen van mijn belbundel en het schrappen van de sms-verdubbelaar.
Ik krijg ook de 'error 500' wanneer ik mijn internetbundel naar beneden wil aanpassen.
Badge +1
"OEPS kan niet worden weergegeven" heb ik nu al drie keer zien staan toen ik mijn internetbundel wilde aanpassen...
Volgens mij is deze site nog niet goed getest voor het in werking zetten!
@ mabo wwesseling en lendo ik heb het net weer geprobeerd en het probleem is opgelost.
Badge +1
@larslist dan zal ik het nog eens proberen. Bedantk voor de tip!
Badge +1
Nou het is inderdaad opgelost. Toen ik inlogde bleek de wijziging wel te zijn doorgevoerd...
Helaas bij mij ook nog steeds zelfde probleem met oeps-error-pagina,wanneer internetbundel wil aanpassen. Ook na opnieuw inloggen
Helaas, ik krijg ook nogsteeds de oeps-error-melding.
Ik probeer al enkele dagen mijn bundel aan te passen maar krijg steeds een error. Ik heb een jaar abo van 100m/1000mb die ik wil aanpassen naar 300m/1500mb. Vandaag lukte het me om aan te passen naar 1500mb echter naar 300m lukt niet omdat de icoontjes boven de 100m niet selcteerbaar zijn. Graag een oplossing. Alvast bedankt.
Badge +6
ik wil mijn internet bundel aanpassen maar krijg elke x een foutmelding. heeft iemand anders ook deze problemen?

Hoi Larslist,

Ik zie in het systeem dat het je gelukt is je internet bundel te wijzigen naar 200 MB. Deze zal ingaan op 1 april.
Badge +6
ik krijg dezelfde melding bij het verhogen van mijn belbundel en het schrappen van de sms-verdubbelaar.

Hoi Mabo,

Ik zie dat het gelukt is de sms-verdubbelaar op te zeggen per 31 maart. Op 1 april zal je nieuwe belbundel ingaan.
Badge +6
Ik krijg ook de 'error 500' wanneer ik mijn internetbundel naar beneden wil aanpassen.

Hoi Wwesseling,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je het gelukt is je internetbundel te wijzigen voor 1 april.
Badge +6
Helaas bij mij ook nog steeds zelfde probleem met oeps-error-pagina,wanneer internetbundel wil aanpassen. Ook na opnieuw inloggen

Hoi Jerommeke,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem je bundel wijziging staan voor 1 april. Dan zal internetbundel worden verhoogd naar 1000MB.
Badge +6
Ik probeer al enkele dagen mijn bundel aan te passen maar krijg steeds een error. Ik heb een jaar abo van 100m/1000mb die ik wil aanpassen naar 300m/1500mb. Vandaag lukte het me om aan te passen naar 1500mb echter naar 300m lukt niet omdat de icoontjes boven de 100m niet selcteerbaar zijn. Graag een oplossing. Alvast bedankt.

Hoi Berry,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem de wijziging van je internetbundel staan. Ik wil je vragen om te proberen of je belbundel kan aanpassen.
Kan je mij laten weten of het wel of niet gelukt is.
Ik probeer al enkele dagen mijn bundel aan te passen maar krijg steeds een error. Ik heb een jaar abo van 100m/1000mb die ik wil aanpassen naar 300m/1500mb. Vandaag lukte het me om aan te passen naar 1500mb echter naar 300m lukt niet omdat de icoontjes boven de 100m niet selcteerbaar zijn. Graag een oplossing. Alvast bedankt.

Hoi Berry,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem de wijziging van je internetbundel staan. Ik wil je vragen om te proberen of je belbundel kan aanpassen.
Kan je mij laten weten of het wel of niet gelukt is.


Hallo Natascha,
Ik kan mijn belbundel nog steeds niet verhogen van 100m naar 300m.

MVG,

Berry van Bergen
Badge +6
Hallo Natascha,
Ik kan mijn belbundel nog steeds niet verhogen van 100m naar 300m.

MVG,

Berry van Bergen


Hoi Berry,

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Kan je deze beantwoorden.

Reageer