.

Beantwoord

Bundel 1x per maand wijzigen?

  • 2 January 2015
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Ik ben net in een discussie geraakt met klantenservice over het wijzigen van de (internet)bundel. Volgens de klantenservice is het per maand maar 1x mogelijk om een bundel te wijzigen. Waar staat dit dan?

Nav de tariefwijziging(en) heb ik op 21 december mijn internetbundel gewijzigd. Althans vwb. het tarief dat verlaagd is, maar niet de bundel zelf. Dit is 500MB gebleven. Tegen het einde van december merkte ik dat ik toch niet voldoende zou hebben aan 500MB (en dat dit ook zou gaan gelden voor januari), maar ik kon mijn bundel niet meer wijzigen. Naar nu blijkt omdat ik dus al een wijziging had doorgevoerd. In mijn veronderstelling dat ik tot 4 of 5 of 6 dagen (daar is Simyo ook nogal onduidelijk over) voor het einde van de lopende maand dit kon wijzigen. Waarom kan ik niet tot 4, 5 of 6 dagen vóór het einde van de maand mijn bundel wijzigen?
icon

Beste antwoord door RicoK 2 January 2015, 12:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Het is technisch niet mogelijk om meer dan 1x per maand een bundel te wijzigen. Dit omdat je niet iets kunt wijzigen dat nog niet is verwerkt en dus nog niet is ingegaan. 

Zoals je zelf al stelt het wijzigen van een bundel moet voor de 25e van een maand zijn gebeurd wil deze ingaan per de 1ste van de daarop volgende maand (zie hier). 

Hier gaat dus op: Bezint (goed) eer ge begint...;)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Mdijkstra, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum ‘Mijn Simyo & Mijn Simyo app’. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

RicoK heeft je vraag al goed beantwoord 🙂 Bedankt daarvoor RicoK! Ook lees je hier op onze website dat wijzigen één keer per maand kan.

Is je vraag zo beantwoord?

Reageer