.

Beantwoord

Bug Betaaloverzicht

  • 20 January 2014
  • 7 reacties
  • 781 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik kan mijn facturen niet inzien. Geen reactie op klik knop(-en) naar overzicht. 
Is er een bug?
icon

Beste antwoord door Milko 20 January 2014, 22:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoe bedoel je? Krijg je geen reactie als je op 'Facturen' klikt in het Mijn Simyo menu? 

Welke browser gebruik je?
Geen reactie op knop Toon betalingen of op 1 van de balken in het histogram.
Getest onder Safari en Firefox.
... en Google Chrome.
Mac.
Reputatie 4
Badge +4
Ah.. vreemd. Weet eigenlijk niet precies waar je de knop 'toon betalingen' ziet staan. Als ik op facturen klik en naar beneden scroll heb ik een overzicht van al m'n facturen.
De eerste blijkt toch te werken. Ik had verzuimd de periode goed in te stellen. Het histogram reageert echter niet.
Hoe dan ook, probleem is wat mij beteft opgelost. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +4
Heb niet veel gedaan, maar graag gedaan!
Reputatie 5
Badge +10
De eerste blijkt toch te werken. Ik had verzuimd de periode goed in te stellen. Het histogram reageert echter niet.
Hoe dan ook, probleem is wat mij beteft opgelost. Bedankt voor je reactie.


Welkom op het forum Milko,

Goed om te lezen dat je de oplossing hebt kunnen vinden. Ik zie dat je gebruik maakt van een prepaid aansluiting. Vandaar dat jij en Ahmed niet helemaal dezelfde Mijn Simyo omgeving hebben. Je kunt inderdaad niet klikken op de histogram. Al lijkt dat wel zo. Dat is een beetje verwarrend :S.

Bedankt voor de hulp Ahmed.

Groetjes,

Alex

Reageer