.

Beantwoord

Bankrekening wijzigen

  • 13 March 2013
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Badge
beste simyo gebruikers,

ik heb laatst mijn bankrekening geweizigd en dan zou ik op mijn afrekening een nummer moeten ontvangen.
het probleem is dat ik in die tijd wegens een fout van mijn bank, geen afrekeningen heb gehad. 
ook kan ik de oude afrekeningen niet meer opvragen en kan ik dus niet die code terugvragen.

is er een manier, om het weizigen van het banknummer te annuleren, en het opnieuw uit te voeren,

met vriendelijke groeten, Niels
icon

Beste antwoord door Natascha 14 March 2013, 15:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Als je Internet Bankieren hebt, kan je de activatiecode terug vinden op je afschrift. Deze activatiecode kan je nog steeds gebruiken. Ik weet niet wat er is mis gegaan met je afrekeningen maar als je er echt niet meer bij kan, dan zou ik de moderators om hulp vragen.
Badge +6
beste simyo gebruikers,

ik heb laatst mijn bankrekening geweizigd en dan zou ik op mijn afrekening een nummer moeten ontvangen.
het probleem is dat ik in die tijd wegens een fout van mijn bank, geen afrekeningen heb gehad. 
ook kan ik de oude afrekeningen niet meer opvragen en kan ik dus niet die code terugvragen.

is er een manier, om het weizigen van het banknummer te annuleren, en het opnieuw uit te voeren,

met vriendelijke groeten, Niels


Hoi NielsP,

Ik zag in het systeem een oude activatiecode staan. Ik heb deze voor je verwijderd uit het systeem.
Je kan nu je rekeningnummer wijzigen en dan zal je een activatiecode ontvangen.

@ The Last Ottoman bedankt voor het meedenken.

Reageer