.

Beantwoord

App op Apple 4

  • 6 December 2016
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemiddag,

Om de app van Simyo te kunnen downloaden is minimaal versie 8 nodig. Apple 4 gaat na update tot versie 7. Hoe toch de app te kunnen installeren? Buiten de AppStore om??
Alvast dank.

John Peters
icon

Beste antwoord door Asma 7 December 2016, 10:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

De app vereisten zijn minimaal iOS 8, op een telefoon met iOS 7 gaat het dus niet werken. Ook niet buiten de appstore om.

Helaas.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor de snelle reactie, Inderdaad jammer, heb echter hetzelfde gehad met het installeren van de Google app, die ook om versie 8 vroeg, en dat hebben ze, buiten mijn aanwezigheid gedaan, bij de Applestore.
Hoopte dat één van de forumleden dit ook zou weten,
Even wachten nog maar
John
Reputatie 5
Badge +6
Hey Rinneke,

met andere apps kan het misschien wel maar ik denk niet met Simyo aangezien simyo verplicht om de laatste versie van de app te hebben altans dat lees ik.

Wat je kan proberen is dit:
"First you have to need is computer with Internet. Download and Install iTunes if you don't have it. Then Go to iTunes Store and download the app that you like with your apple ID and pass then once downloaded go to App Store in you IOS and then hit Updates and Purchases and then download the App that you downloaded on you computer it will say this version is compatible for IOS 7 just. Just hit download and you are done. "

https://discussions.apple.com/thread/5719977?tstart=0

Groet Paul.
Reputatie 3
Badge +2
om de app the gebruiken wat niet werkt werkt deze methode ook (zowel android als windows phone)

Ga naar internet -> simyo site -> telefoon gegevens en pin die op de telefoon zodat je
als het ware een snelkoppeling heb naar die site toe 🙂 op die manier kun je w88 tot er
een versie beschikbaar is voor jou 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rinneke,

Dat is een hele goede vraag!

Om onze App te kunnen gebruiken heb je minimaal iOs 8 nodig. Het is niet mogelijk om de App met iOs 7 te gebruiken, helaas. :(

De Tijger komt met een hele goede oplossing hiervoor! Je kunt inderdaad een snelkoppeling toevoegen op je startscherm, zodat je makkelijk toegang hebt tot Mijn Simyo. Als je ook nog eens klikt op 'Ingelogd blijven' dan hoef je niet meer in te loggen om je gegevens te bekijken. 😃 Vind je dit een goede oplossing?

@ Raytje en De Tijger, bedankt guys!

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge
Dank allemaal,
De tip van Tiger lijkt me hier inderdaad de beste oplossing, ga ik doen.
Groetjes en wat is dit forum een fijne/leuke mogelijkheid om een probleempje opgelost te krijgen.
Rinneke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rinneke,

Wat goed dat je Mijn Simyo als snelkoppeling hebt geïnstalleerd!

En ben echt blij om te horen dat je tevreden bent met het Forum. Kom je vaker een kijkje nemen? :D

Groetjes,
Asma

Reageer