.

Beantwoord

Adreswijziging doorvoeren

  • 18 October 2012
  • 5 reacties
  • 797 Bekeken

Badge +1
Hallo Simyo,

Vandaag heb ik geprobeerd met mijn adres te wijzigen op mijn simyo.
Helaas gaan de gegevens telkens terug naar mijn oude instellingen.
Hoe kan dit?
En hoe kan ik een goede adreswijziging doorvoeren?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Margriet
icon

Beste antwoord door Alex 20 October 2012, 13:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mr Griet,

Kan je mij een privé berichtje sturen met je nieuwe adres gegevens. Dan zal ik het voor je proberen aan te passen.

Groetjes,

Alex
Badge
Uhm... 
Een IJsbrekerbadge?
Omdat ik voor het eerst 'mijn gezicht heb laten zien' op een forum waarvoor ik een tweede account en profiel moet aanmaken, naast de normale login voor mijn simyo..

Bovendien; enkele maanden geleden heb ik ook al ingelogd, want toen kon ik mijn email adres niet zelf wijzigen.

Een goedbedoelde tip:
Ik vermoed dat de gemiddelde klant niet zit te wachten op ijsbrekerbadges en dat soort infantiele (sorry) onzin.
Beter kan Simyo haar tijd en geld  besteden aan een goed functionerende dienstverlening dan aan een gedoemde poging om een community te bouwen met profielen en gemaakte gezelligheid..

Hopelijk wordt mijn probleem (zie andere entries en email) opgelost..

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen Z,

Bedankt voor je feedback. Ook daarvoor is het Simyo forum bedoeld. Past alleen niet helemaal in dit topic. Berichten over Simyo (site, dienstverlening, het forum etc.) horen eigenlijk in de categorie Over Simyo thuis. Ik zie overigens dat je voor deze vraag ook een eigen topic hebt aangemaakt. Ik zal je vraag dan ook daar beantwoorden zodat het forum overzichtelijk blijft.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Jij ook bedankt voor jouw feedback.
En je hebt natuurlijk een punt als je zegt dat dezelfde vraag niet op verschillende plekken op een forum gesteld moet worden.

Maar ik zie nog geen reactie op mijn vraag helaas.
Zo je zult begrijpen heeft die voor mij wel een wat hogere prioriteit dan hoe ik me moet gedragen op een forum, waar ik sowieso niet zo op zit te wachten, wanneer ik vanwege een fout van een leverancier in de problemen kom.

Ik hoor je reactie dan ook erg erg graag in mijn eigen topic daarover.

No offense verder.

Vriendelijke groet,

Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen Z,

Ik snap je punt over prioriteit. Zie mijn reactie in jouw topic.

Groetjes,

Alex

Reageer