.

Beantwoord

abonnement wijzigen lukt niet

  • 19 January 2014
  • 17 reacties
  • 1414 Bekeken

Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar me abonnement te wijzigen  ,  maar dat gaat niet.
Wanneer ik aanvink hoe ik me abonnement wil wijzigen lukt dat allemaal.,
Maar zodra ik het wil bevestigen en op de knop " mijn abonnement wijzigen " klik  komt er een error melding en kan ik niet verder..

En dat terwijl overal duidelijk vermeld staat dat je het voor de 25ste moet en kan doen wijzigen wil het de volgende maand gaan gelden/ ingaan.
Iemand die me daar iets over kan zeggen , of iemand die me verder kan helpen ?
Ik kan momenteel niet telefonisch contact opnemen met simyo , hopelijk kan iemand me per dit bericht me verder helpen zodat het wel lukt.

Mvg,
icon

Beste antwoord door Kim 20 January 2014, 20:40

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is het bedrag dat staat in de grote oranje ei-vorm die je kunt vinden onder 'mijn abonnement' al wel veranderd? Dan zou daarin moeten staan 'vanaf februari'.
Alvast dankjewel voor reactie.
Als ik aanvink hoe ik mijn abonnement wil , dan komt in die oranje ballon inderdaad te staan dat het bedrag veranderd en per februari in gaat.
Maar zodra ik bevestig dat ik dit zo dus wil wijzigen per februarie , komt er een error en als ik dan terug ga na het overzicht staat er hetzelfde bericht als voorheen,  en krijg verder ook niets te zien door die error dat het is gelukt om te wijzigen of uberhaupt nog een melding. 
Alvast dankjewel voor reactie.Als ik aanvink hoe ik mijn abonnement wil , dan komt in die oranje ballon inderdaad te staan dat het bedrag veranderd en per februari in gaat.Maar zodra ik bevestig dat ik dit zo dus wil wijzigen per februarie , komt er een error en als ik dan terug ga na het overzicht staat er hetzelfde bericht als voorheen,  en krijg verder ook niets te zien door die error dat het is gelukt om te wijzigen of uberhaupt nog een melding. QUOTE]Is het bedrag dat staat in de grote oranje ei-vorm die je kunt vinden onder 'mijn abonnement' al wel veranderd? Dan zou daarin moeten staan 'vanaf februari'.
[/quote]
Reputatie 3
Badge +9
Welke error melding krijg je? en je hebt ze nog niet gewijzigd deze maand?
Hoe welke error melding..
Heb daar allemaal geen verstand van , komt met dikgedrukte oranje letters error te staan met verschillende tekens dan springt hij over na wit leeg beeld 
Waar ik vervolgens alleen nog maar op sluiten kan klikken.
Nee dit is überhaupt eerste keer in geheel mijn contract duur dat ik het wil wijziggen voor komende maanden. 
Nee, omdat ik niet verder kan qua bevestigen.
Reputatie 3
Badge +9
Dan denk ik dat er even een moderator naar moet kijken, omdat het misschien een webpagina issue is.
Reputatie 4
Badge +8
Is hier al iets meer over bekend inmiddels?
Badge +6
Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar me abonnement te wijzigen  ,  maar dat gaat niet.
Wanneer ik aanvink hoe ik me abonnement wil wijzigen lukt dat allemaal.,
Maar zodra ik het wil bevestigen en op de knop " mijn abonnement wijzigen " klik  komt er een error melding en kan ik niet verder..

En dat terwijl overal duidelijk vermeld staat dat je het voor de 25ste moet en kan doen wijzigen wil het de volgende maand gaan gelden/ ingaan.
Iemand die me daar iets over kan zeggen , of iemand die me verder kan helpen ?
Ik kan momenteel niet telefonisch contact opnemen met simyo , hopelijk kan iemand me per dit bericht me verder helpen zodat het wel lukt.

Mvg,


Alvast dankjewel voor reactie.
Als ik aanvink hoe ik mijn abonnement wil , dan komt in die oranje ballon inderdaad te staan dat het bedrag veranderd en per februari in gaat.
Maar zodra ik bevestig dat ik dit zo dus wil wijzigen per februarie , komt er een error en als ik dan terug ga na het overzicht staat er hetzelfde bericht als voorheen,  en krijg verder ook niets te zien door die error dat het is gelukt om te wijzigen of uberhaupt nog een melding. 


Hoe welke error melding..
Heb daar allemaal geen verstand van , komt met dikgedrukte oranje letters error te staan met verschillende tekens dan springt hij over na wit leeg beeld 
Waar ik vervolgens alleen nog maar op sluiten kan klikken.
Nee dit is überhaupt eerste keer in geheel mijn contract duur dat ik het wil wijziggen voor komende maanden. 
Nee, omdat ik niet verder kan qua bevestigen.


Hoi jilly bk, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat het inmiddels gisteren gelukt is om je Internetbundel 1000 uit te zetten per 1-2, was dit ook de wijziging die je wilde? 🙂 Ik hoor het graag van je!

@de leon & Martijn®, dankjullie voor het meedenken; koorelle bedankt voor de aandacht! 😉
Hallo,
Ik probeer ook mijn belbundel al 2 dagen te wijzigen.Ik selecteer op gewenste bundel zie dat het wijzigt,zodra ik bevestigen wil äbonnement wijzigen
"gaat die over op text :sluiten X.Als ik weer terug kijk is het niet gewijzigd.Wat een klooe zeg.Terwijl ik eerder heel gemakkelijk dit kon wijzigen.
Svp snel hulp want moet voor de 25 januari-2014 worden gewijzigd(wij zullen toch niet worden opgelicht?op deze manier hoop ik).Thanks.
Reputatie 4
Badge +8
Hallo,
Ik probeer ook mijn belbundel al 2 dagen te wijzigen.Ik selecteer op gewenste bundel zie dat het wijzigt,zodra ik bevestigen wil äbonnement wijzigen
"gaat die over op text :sluiten X.Als ik weer terug kijk is het niet gewijzigd.Wat een klooe zeg.Terwijl ik eerder heel gemakkelijk dit kon wijzigen.
Svp snel hulp want moet voor de 25 januari-2014 worden gewijzigd(wij zullen toch niet worden opgelicht?op deze manier hoop ik).Thanks.


Hier wordt niemand opgelicht.
Misschien zelf even de klantenservice bellen, want nu staat je bericht onderaan een topic van een ander, dat al beantwoord is.
Succes!
Badge +6
Hallo,
Ik probeer ook mijn belbundel al 2 dagen te wijzigen.Ik selecteer op gewenste bundel zie dat het wijzigt,zodra ik bevestigen wil äbonnement wijzigen
"gaat die over op text :sluiten X.Als ik weer terug kijk is het niet gewijzigd.Wat een klooe zeg.Terwijl ik eerder heel gemakkelijk dit kon wijzigen.
Svp snel hulp want moet voor de 25 januari-2014 worden gewijzigd(wij zullen toch niet worden opgelicht?op deze manier hoop ik).Thanks.


Hoi Iphone,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je bundel gisteren hebt gewijzigd. Je nieuwe bundel zal ingaan op 1 februari.

@Koorelle bedankt voor het meedenken.
Badge
Ik heb ook al herhaaldelijk geprobeerd mijn abonnement te wijzigen maar het lukt tot op heden niet. Misschien kan hier iets aan gedaan worden?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maria,

In je gegevens zie ik dat je ook al via het contactformulier deze vraag hebt gesteld én dat deze al beantwoord is.
Je bundelwijziging is inmiddels gelukt en gaat op 1 maart in 🙂
Hoi Maria,

In je gegevens zie ik dat je ook al via het contactformulier deze vraag hebt gesteld én dat deze al beantwoord is.
Je bundelwijziging is inmiddels gelukt en gaat op 1 maart in :)


Maar nou zou het wel helpen als meerdere mensen dezelfde vraag stellen, om hier op het forum uit te leggen hoe je dat op kan lossen (ik loop nu nl. ook tegen hetzelfde probleem aan) en dat niet per individu te doen want dan heeft het Forum weinig zin. Nu weet ik nl. nog niks, behalve dat anderen hetzelfde probleem hebben.
Badge +8
Maar nou zou het wel helpen als meerdere mensen dezelfde vraag stellen, om hier op het forum uit te leggen hoe je dat op kan lossen (ik loop nu nl. ook tegen hetzelfde probleem aan) en dat niet per individu te doen want dan heeft het Forum weinig zin. Nu weet ik nl. nog niks, behalve dat anderen hetzelfde probleem hebben.

Hoi rednose,

Dat ben ik met je eens, dat het wel handig is als de oplossing ook gedeeld wordt hier. Dat scheelt weer tijd om nog eens dezelfde vraag te moeten stellen. Soms heeft iemand de oplossing al zonder ons gevonden, en dan weten wij ook niet wat er eerst mis ging, en daarna toch lukte. Toch wel handig als iemand dat nog even hier meldt dan, dan heeft de volgende daar ook iets aan :)
Dat het niet lukt om je bundel te wijzigen, daar is niet 1 algemeen antwoord op te geven. We krijgen de vraag veel na de 25ste, wanneer het niet meer mogelijk is. Of wanneer mensen die maand al een wijziging hebben doorgegeven (het kan maar 1x per maand) Maar er kunnen ook verschillende andere redenen zijn waardoor het niet lukt.
Bij jou zie ik zo geen reden waardoor het niet gaat. Kun je daarom precies aangeven wat er gebeurt als je je wijziging probeert door te voeren? Ook op welk type apparaat met welke browser je dit probeert?

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Beste,

Ook ik probeer nu al twee dagen mijn abbonement te wijzigen, aangezien ik vanaf volgende maand (1 maart) weer 300 belminuten en 500 MB per maand nodig heb. Echter, dit lukt tot grote frustratie keer op keer niet! Ik kan alles aanvinken, dan 'op 'Mijn abbonement wijzigen', vervolgens 'Ja, pas mijn abbonement aan', waardoor ik op een Error stuit. Error 500 Simyo, Oeps kan niet worden weergegeven...

Ik heb de minuten en MB toch echt nodig per 1 maart.. Ik snap niet waarom er telkens een error verschijnt, heb het met meerdere browsers geprobeerd. Kan iemand mij helpen?

Groet Jelle
Reputatie 2
Badge +6
Beste,

Ook ik probeer nu al twee dagen mijn abbonement te wijzigen, aangezien ik vanaf volgende maand (1 maart) weer 300 belminuten en 500 MB per maand nodig heb. Echter, dit lukt tot grote frustratie keer op keer niet! Ik kan alles aanvinken, dan 'op 'Mijn abbonement wijzigen', vervolgens 'Ja, pas mijn abbonement aan', waardoor ik op een Error stuit. Error 500 Simyo, Oeps kan niet worden weergegeven...

Ik heb de minuten en MB toch echt nodig per 1 maart.. Ik snap niet waarom er telkens een error verschijnt, heb het met meerdere browsers geprobeerd. Kan iemand mij helpen?

Groet Jelle


Hoi JZ92,

Welkom op het forum van Simyo :)

Je kunt bij Simyo elke maand je bundel wijzigen, alleen dien je dat wel minimaal 4 dagen voor de laatste kalenderdag door te geven. Doe je dat in die laatste 4 dagen, dan krijg je inderdaad een foutmelding. Onze bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Om op tijd te wijzigen hebben we dus minimaal 4 dagen van te voren deze informatie van onze klanten nodig :)

Het is voor ons nu niet meer mogelijk om je bundels te wijzigen. Morgen op 01-03-2014 kun je weer een wijziging aan ons doorgeven. De wijziging gaat dan in op 01-04-2014.

Reageer