.

Beantwoord

Abonnement wijzigen - Error 500

  • 30 December 2013
  • 3 reacties
  • 579 Bekeken

Badge +1
Als ik mijn abonnement probeer te wijzigen via Mijn Simyo krijg ik Error 500 te zien en word ik doorverwezen naar de volgende pagina:  https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error

Ik gebruik Google Chrome en ga nadat ik de wijzigen heb geslecteerd naar mijn abonnement wijzigen. Dat gaat nog prima. Als ik vervolgens op ja, pas mijn abonnement aan klik dan krijg ik de error en is mijn abonnement niet gewijzigd.

Is deze fout al bij jullie bekend? Het zou fijn zijn als dit opgelost zou kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Ernst 31 December 2013, 12:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Tjeerd!,

De melding die je te zien kreeg 'Error 500' is geen storing, maar onze niet zo mooie manier om je te melden dat je even je bundels niet kunt wijzigen :(
Dit kan namelijk uiterlijk de 25e van de maand om dit op de 1e van de volgende maand in te laten gaan. Tijdens het verwerken van die wijzigingen is het een dag of paar dagen niet mogelijk om te wijzigen.
Inmiddels kun je wel weer je bundel aanpassen, maar gaat dit op 1 februari pas in.
Badge +1
Ah vandaar. Zo'n error zegt vrij weinig dus ik vroeg me al af wat het idee erachter was. Zou het overigens niet makkelijker zijn dat je dan wel de mogelijkheid krijgt om het voor de maand erop aan te passen? Ik wist namelijk wel dat je het uiterlijk de 25e kon regelen maar ik dacht dan doe ik dat alvast voor de maand erna.
Badge +8
Ah vandaar. Zo'n error zegt vrij weinig dus ik vroeg me al af wat het idee erachter was. Zou het overigens niet makkelijker zijn dat je dan wel de mogelijkheid krijgt om het voor de maand erop aan te passen? Ik wist namelijk wel dat je het uiterlijk de 25e kon regelen maar ik dacht dan doe ik dat alvast voor de maand erna.

Hoi Tjeerd!,

Dat moet inderdaad ook mogelijk zijn, maar op de dag dat de abonnementskosten worden bijgeschreven is het dat helaas niet. Daar wordt nog aan gewerkt, hoor.
Overigens, is het voor je administratie beter om dat niet te doen. De abonnementskosten voor de gewijzigde bundel komen dan al 2 maanden van tevoren op de factuur. Bijvoorbeeld: wijzig je op 30 december, dan komen die abo kosten voor februari op je factuur van december.
Lukt het je vandaag weer om te wijzigen?

Groetjes, Charlene

Reageer